خبرگزاری کار ایران

روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه؛

قزوین میزبان سمینار تخصصی روابط‌ عمومی‌ها کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۰۱

نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی روزهای 25 و 26 بهمن ماه با حضور اساتید برجسته و کارشناسان شاخص کشور در قزوین برگزار می شود.

دبیر اجرایی سمینار تخصصی روابط عمومی ها در قزوین گفت: نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی روزهای 25 و 26 بهمن ماه با حضور اساتید برجسته و کارشناسان شاخص کشور در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ محمد نصیرلو افزود: لازم بود تا به امور بین رشته ای توجه خاصی شده و مهارت های لازم در استان ایجاد شود که پس از مطالعه و مشاوره با اساتید فن و مراجعه به انجمن های تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی و بهره گیری از تجارب دانش عناصر صاحب نام این انجمن ها، مقرر شد برای اولین بار همایشی با عنوان سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی طراحی و اجرایی شود.

وی بیان کرد: برگزاری این سمینار آموزشی فرصتی است تا مدیران و کارگزاران این امور در بخشهای مختلف صنعتی و دولتی و خصوصی با مفاهیم نوین این حوزه ها آشنا شده و چشم اندازهای جدیدی در این باب به روی آنها گشوده شود.

نصیرلو یادآورشد: مهمترین هدف از برپایی این سمینار ارتقاء دانش و بینش مدیران، کارشناسان، مسئولان مرتبط با امور روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین پدیده ها و مفاهیم این حوزه، کمک به توسعه و پایداری صنعت استان با استفاده از روش های نوین برای تبلیغات و بازاریابی، فراهم کردن بستر تحقیق و پژوهش در امور مرتبط، آشنایی با اساتید و کارشناسان این حوزه، کمک به نهادینه کردن عمل گرایی در عرصه فعالیتهای حرفه ای است.

دبیر اجرایی سمینار تصریح کرد: ارائه الگوها و مدل های کاربردی مبتنی بر الگوهای دینی و ملی در روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، ایجاد انتظار پیشرفته از نهادهای مرتبط با این موضوع مانند موسسات فرهنگی، کانون های آگهی و تبلیغات، دانشگاهها و تغییر در استانداردهای همایش ها، سمینار و گردهمایی ها و ارتقاء کیفی این نوع فعالیتها از دیگر اهدافی است که در سمینار پیگیری می شود.

نصیرلو یادآورشد: تمامی مباحث به صورت کاربردی و کارگاهی توسط اساتید صاحب نام ارائه می شود و برای هر موضوع کتاب، جزوه و سی دی آموزشی به صورت بسته آموزشی ارائه شده و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره نیز اعطاء خواهد شد.

وی افزود: این سمینار به صورت سالانه برگزار خواهد شد و دستاوردهای آن نیز در قالب یک جلد کتاب منتشر خواهد شد.

نصیرلو بیان کرد: برگزاری نمایشگاه معرفی فعالیتهای روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، موسسات انتشاراتی، شرکت ها، سازمانها، صنایع، تولیدکندگان هدایای تبلیغاتی و ارائه کنندگان خدمات مرتبط، تشکیل پانل پرسش و پاسخ در زمینه آسیب شناسی موضوع سمینار، تشکیل کارگاههای تخصصی متفرقه از دیگربرنامه های جنبی سمینار است.

وی از تشکیل شش کارگاه تخصصی هم خبر داد و افزود: کارگاههای تکنیک فروش حضوری و مشتری مداری، تبلیغات موثر، روابط عمومی، بازاریابی و فروش در شرایط دشوار، روابط عمومی الکترونیک و روش های کم هزینه، پیاده سازی هفت قدم راهبردی بر اساس تبلیغات هر سازمان در این سمینار برپا خواهد شد.

دبیر اجرایی سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی استان قزوین اظهارداشت: برای کیفی سازی محتوایی سمینار از اساتید برجسته و شاخصی چون میرزابابا مطهری نژاد، کارشناس ارشد ارتباطات، محمود محمدیان دکترای بازاریابی و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، داود زارعیان دکترای علوم ارتباطات، احمد روستا، دکترای بازاریابی از انگلستان، محمد بلوریان تهرانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و فنون مازندران و شهرزاد اسفرجانی، دانش آموخته گرافیک از دانشگاه هنر استفاده خواهیم کرد.

وی با تشکر از همکاری صمیمانه همه کسانی که در شکل گیری و برپایی این سمینار نقش موثری داشته اند گفت: اعضاء شورای سیاست گذاری سمینار نیز شامل هادی صادق دقیقی، علیرضا منجم، اسماعیل معصومی، حمید نقی لو، مهدی رمضانی، امیرعلی اکبر بیگ، محمد نصیرلو و فریدالدین ایوبی هستند که در برگزاری این سمینار مهم نقش ارزنده ای ایفا کرده اند.

 

نصیرلو اظهارامیدواری کرد با استقبال علاقمندان و صاحب نظران از این سمینار تخصصی، زمینه برگزاری همایش های کیفی تری در سالهای آینده در استان فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز