روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه؛
قزوین میزبان سمینار تخصصی روابط عمومیها کشور است
نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی روزهای 25 و 26 بهمن ماه با حضور اساتید برجسته و کارشناسان شاخص کشور در قزوین برگزار می شود.
دبیر اجرایی سمینار تخصصی روابط عمومی ها در قزوین گفت: نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی روزهای 25 و 26 بهمن ماه با حضور اساتید برجسته و کارشناسان شاخص کشور در قزوین برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ محمد نصیرلو افزود: لازم بود تا به امور بین رشته ای توجه خاصی شده و مهارت های لازم در استان ایجاد شود که پس از مطالعه و مشاوره با اساتید فن و مراجعه به انجمن های تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی و بهره گیری از تجارب دانش عناصر صاحب نام این انجمن ها، مقرر شد برای اولین بار همایشی با عنوان سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی طراحی و اجرایی شود.
وی بیان کرد: برگزاری این سمینار آموزشی فرصتی است تا مدیران و کارگزاران این امور در بخشهای مختلف صنعتی و دولتی و خصوصی با مفاهیم نوین این حوزه ها آشنا شده و چشم اندازهای جدیدی در این باب به روی آنها گشوده شود.
نصیرلو یادآورشد: مهمترین هدف از برپایی این سمینار ارتقاء دانش و بینش مدیران، کارشناسان، مسئولان مرتبط با امور روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین پدیده ها و مفاهیم این حوزه، کمک به توسعه و پایداری صنعت استان با استفاده از روش های نوین برای تبلیغات و بازاریابی، فراهم کردن بستر تحقیق و پژوهش در امور مرتبط، آشنایی با اساتید و کارشناسان این حوزه، کمک به نهادینه کردن عمل گرایی در عرصه فعالیتهای حرفه ای است.
دبیر اجرایی سمینار تصریح کرد: ارائه الگوها و مدل های کاربردی مبتنی بر الگوهای دینی و ملی در روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، ایجاد انتظار پیشرفته از نهادهای مرتبط با این موضوع مانند موسسات فرهنگی، کانون های آگهی و تبلیغات، دانشگاهها و تغییر در استانداردهای همایش ها، سمینار و گردهمایی ها و ارتقاء کیفی این نوع فعالیتها از دیگر اهدافی است که در سمینار پیگیری می شود.
نصیرلو یادآورشد: تمامی مباحث به صورت کاربردی و کارگاهی توسط اساتید صاحب نام ارائه می شود و برای هر موضوع کتاب، جزوه و سی دی آموزشی به صورت بسته آموزشی ارائه شده و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره نیز اعطاء خواهد شد.
وی افزود: این سمینار به صورت سالانه برگزار خواهد شد و دستاوردهای آن نیز در قالب یک جلد کتاب منتشر خواهد شد.
نصیرلو بیان کرد: برگزاری نمایشگاه معرفی فعالیتهای روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، موسسات انتشاراتی، شرکت ها، سازمانها، صنایع، تولیدکندگان هدایای تبلیغاتی و ارائه کنندگان خدمات مرتبط، تشکیل پانل پرسش و پاسخ در زمینه آسیب شناسی موضوع سمینار، تشکیل کارگاههای تخصصی متفرقه از دیگربرنامه های جنبی سمینار است.
وی از تشکیل شش کارگاه تخصصی هم خبر داد و افزود: کارگاههای تکنیک فروش حضوری و مشتری مداری، تبلیغات موثر، روابط عمومی، بازاریابی و فروش در شرایط دشوار، روابط عمومی الکترونیک و روش های کم هزینه، پیاده سازی هفت قدم راهبردی بر اساس تبلیغات هر سازمان در این سمینار برپا خواهد شد.
دبیر اجرایی سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی استان قزوین اظهارداشت: برای کیفی سازی محتوایی سمینار از اساتید برجسته و شاخصی چون میرزابابا مطهری نژاد، کارشناس ارشد ارتباطات، محمود محمدیان دکترای بازاریابی و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، داود زارعیان دکترای علوم ارتباطات، احمد روستا، دکترای بازاریابی از انگلستان، محمد بلوریان تهرانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و فنون مازندران و شهرزاد اسفرجانی، دانش آموخته گرافیک از دانشگاه هنر استفاده خواهیم کرد.
وی با تشکر از همکاری صمیمانه همه کسانی که در شکل گیری و برپایی این سمینار نقش موثری داشته اند گفت: اعضاء شورای سیاست گذاری سمینار نیز شامل هادی صادق دقیقی، علیرضا منجم، اسماعیل معصومی، حمید نقی لو، مهدی رمضانی، امیرعلی اکبر بیگ، محمد نصیرلو و فریدالدین ایوبی هستند که در برگزاری این سمینار مهم نقش ارزنده ای ایفا کرده اند.
نصیرلو اظهارامیدواری کرد با استقبال علاقمندان و صاحب نظران از این سمینار تخصصی، زمینه برگزاری همایش های کیفی تری در سالهای آینده در استان فراهم شود.