خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس قوه قضائیه:

شرایط موجود کشور خلاف چیزی است که دشمن تصور می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۷۷

بستر هر نوع توسعه یافتگی و پیشرفت در استان ها و کشور هماهنگی و همکاری میان مسئولین است که مس بایست به آن توجه ویژه گردد.

ایلنا- قزوین: معاون اول رئیس قوه قضائیه گفت: بستر هر نوع توسعه یافتگی و پیشرفت در استانها و کشور هماهنگی و همکاری میان مسئولین است که مس بایست به آن توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قزوین؛ حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در نشست شورای مسئولان قضایی و روسای دادگستری شهرستانهای استان قزوین با ابراز رضایتمندی از عملکرد دستگاه قضایی استان افزود: خوشبختانه دستگاه قضایی استان عملکرد مطلوبی داشته که این موفقیت به همن رئیس کل، دادستان، قضات و کارمندان آن محقق شده است.

حجت الاسلام رئیسی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور تصریح نمود: کاملا به مشکلات اقتصادی موجود کشور واقف هستیم اما بحمداله شرایط کشور شرایطی خلاف آنچه هست که دشمنان تمایل و تصور داشتند، در واقع شاهد آرامش در وضعیت اقتصادی و اجتماعی هستیم و امیدواریم با تاسی بر اقتصاد مقاومتی بر کمبودهای باقیمانده غلبه نمائیم.

وی افزود: بدون تردید بخش عظیمی از مشکلات را می توان با تدبیر دقیق در اعتبارات مرتفع نموده و بهره مندی و بهره وری را افزایش داده و با همین امکانات موجود کشور را به توسعه رساند.

معاون اول رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: هدف دشمنان ایجاد فشار اقتصادی و در ادامه آن ایجاد ناامنی در کشور است که ما در مقابل می توانیم با استفاده از این تهدیدات فرصتها را بسازیم و برون رفت مطلوبی را از این وضعیت داشته باشند، که این امر تنها با همدلی و همکاری تک تک مدیران و اقشار جامعه محقق خواهد شد.

در ادامه این نشست جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین به وضعیت کلی استان اشاره کرد و گفت: استان به لحاظ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و به لحاظ همجواری با پایتخت و بدلیل مواصلاتی بودن شرایط خاص و استراتژیک را دارا می باشد که با وجود این خوشبختانه وضعیت امنیتی آن در ابعاد مختلف متعارف و مطلوب است بنحویکه در سال 91 نسبت به سال گذشته شاهد روند نزولی در شاخص جرائم مهمه بوده ایم.

وی ضمن اشاره به اینکه استان قزوین یکی از استانهای صنعتی کشور است افزود: وضعیت موجود صنعت استان دچار مشکلاتی است که دستگاه قضایی با توجه به سیاستهای کلی قوه قضائیه در خصوص حمایت از سرمایه گذاری تلاش نموده حمایت لازم را از صنعت استان داشته باشد.

انصاری ضمن اشاره به لزوم بهبود زیرساختهای قضایی استان گفت: این زیرساخت ها نیازمند تجدیدنظر می باشد چرا که استان قزوین به لحاظ انشعاب از سایر استان ها که طی سال های گذشته صورت گرفته متاسفانه کماکان درای زیر ساختهای قضایی مطلوب یک شهرستان بوده که متناسب با نیاز یک استان نیست.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: با وصف شاخصه های سیاسی استان مسئولین قضایی با تدابیر و تعامل مناسب سعی نموده اند ضمن انجام امور وارد چالش های استان نشده و به ارتقاء سطح خدمتی به شهروندان بپردازند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز