خبرگزاری کار ایران

تا پایان آبانماه؛

تخفیف های 18 درصدی شهرداری قزوین به پرداخت کنندگان عوارض

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۵

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اختصاص تخفیف های 18 درصدی تا پایان آبانماه برای پرداخت کنندگان عوارض شهرداری خبر داد.

ایلنا - قزوین: مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: درآمد منطقه یک شهرداری قزوین با مبلغی بیش از 50 میلیارد و 350 میلیون ریال، در بخش های صدور پروانه، کسب و پیشه، خودرو و... می باشد.

فرامرز صادقی در گفتگو با ایلنا با اشاره به تخفیف 18 درصدی تا پایان آبان ماه جاری در نظر گرفته شده در بخش کسب و پیشه، افزود: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر، چنانچه صاحبان اصناف در 3 ماهه سوم امسال اقدام به پرداخت عوارض کسب خود نمایند، از 10 درصد جایزه خوش حسابی بهره مند خواهند شد.

وی یادآور شد: در صورتی که شهروندان نسبت به پرداخت عوارض نوسازی خود در سال جاری اقدام نمایند، از 10 درصد تخفیف خوش حسابی برخوردار خواهند شد.

همچنین مسوول واحد درآمد منطقه یک شهرداری از امکان پرداخت عوارض خودرو به صورت اینترنتی برای آن دسته صاحبان خودرویی که قبلا یک بار به صورت الکترونیکی عوارض سالیانه پرداخت کرده اند، خبر داد.

عباس طایفه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در صورتی که مالکین خودروها برای یک بار توسط سامانه الکترونیکی شهرداری اقدام به پرداخت عوارض متعلقه خودرو کنند، در سال های بعد قادر خواهند بود بدون مراجعه به شهرداری و از طریق اینترنت شخصا نسبت به پرداخت عوارض سالیانه خودرو اقدام کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز