خبرگزاری کار ایران

اختصاصی/

تقاطع‌های غیرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات قزوین 27 مهر افتتاح می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۶

تقاطع‌های غیرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات، پنجشنبه 27 مهرماه 91 با هزینه‌ای بالغ بر 160میلیارد ریال توسط شهرداری قزوین آماده بهره‌برداری خواهد بود و پروژه احداث بوستان آفرینش كلنگ زنی می‌شود.

ایلنا - قزوین: شهردار قزوین گفت: با حضور حجت السلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تقاطع‌های غیرهمسطح نصر، سرداران و ارتباطات 8 صبح روز  27 مهرماه سال جاری پیش از موعد مقرر با هزینه‌ای بالغ بر 160میلیارد ریال در مهمترین شریان ترافیكی شهر آماده بهره‌برداری خواهد بود.

مسعود نصرتی در گفتگو با ایلنا افزود: در طرح اولیه قرار بر این بود كه پس از افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح نصر و سرداران عملیات عمرانی اصلاح هندسی میادین شهید بابایی و ارتش شروع شود كه پس از برگزاری جلسات و بازدیدهایی كه انجام شد به این جمع‌بندی رسیدیم كه با توجه به آغاز فصل سرما و بارش بهتر است كل پروژه شامل اصلاح هندسی میدان لشگر و ورودی تقاطع غیرهمسطح نصر، تبدیل میدان شهید بابایی به بلوار و تقاطع غیرهمسطح سرداران همزمان به بهره‌برداری برسد.

وی بیان كرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در محور شهیدبهشتی از چهار راه ولی‌عصر(عج) تا میدان مادر شاهد ایجاد یك مسیر روان و بدون وجود حتی یك چراغ قرمز خواهیم بود.

نصرتی با اشاره به اینكه با اتمام این پروژه در دهه دوم مهرماه بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته تقاطع‌های غیرهمسطح نصر و سرداران 74 روز و پل بلوار ارتباطات 7ماه پیش از موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد، این رویداد را با توجه به حجم و اندازه پروژه و اجرای این پروژه در مهمترین شریان ترافیكی شهر یك ركورد دانست و از صبر و همراهی مردم، حمایت مدیران ارشد استانی و تلاش و همت دست اندركاران اجرای این پروژه‌ها تقدیر و تشكر كرد.

شهردار قزوین اجرای این پروژه را از میدان لشگر تا انتهای سرداران در طول 3كیلومتر با حجم خاكبرداری 20هزار مترمكعب، حجم بتن‌ریزی 30هزار مترمكعب، مصرف 3هزار تن میلگرد و 6هزار تن آسفالت بی‌سابقه دانست و از برنامه‌ریزی مجموعه شهرداری جهت بهره‌برداری از 3 پروژه شاخص دیگر شامل تقاطع‌های غیرهمسطح امام علی(ع)، شهیدمطهری و ایثار در دهه فجر سال جاری خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز