خبرگزاری کار ایران

رئیس كانون كارفرمایان استان قزوین:

كمبود سرمایه در گردش مهم‌ترین مشكل تولید است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷

مهمترین مشكل تولیدكنندگان و صنعتگران استان قزوین كمبود سرمایه در گردش و نقدینگی است/ تثبیت نرخ ارز، كاهش نرخ سود بانكی، تامین مواد اولیه و كاهش تعرفه‌های واردات مواد اولیه می‌تواند به تولید كمك كند.

ایلنا - قزوین: رئیس كانون كارفرمایان استان قزوین گفت: مهمترین مشكل تولیدكنندگان و صنعتگران استان قزوین كمبود سرمایه در گردش و نقدینگی است.

به گزارش ایلنا؛ مجید آهنگران در گفتگو با ایلنا افزود: تثبیت نرخ ارز، كاهش نرخ سود بانكی، تامین مواد اولیه و كاهش تعرفه‌های واردات مواد اولیه می‌تواند به تولید كمك كند.

آهنگریان تصریح كرد: مسوولان باید سیاستی را اتخاذ كنند تا تسهیلات مالیاتی شامل حال تولیدكنندگان شود و با توجه به تحقیق و پژوهش، بازنگری در قوانین و مقررات محدود كننده در تولید ملی و اصلاح قوانین تجارت، مالیات و گمرك به تولید كننده كمك شود.

وی ارتقای فرهنگ عمومی در مصرف كالای ایرانی را در رونق واحدها موثر دانست و افزود: با كاهش هزینه های بیمه تامین اجتماعی، پرداخت 50درصد سهم كارفرما، معافیت بیشتر بیمه كارفرمایان، تعدیل قدرت خرید مردم و جلوگیری از قاچاق كالا و افزایش نرخ بهره وری در صنایع می‌توان از تولیدكنندگان حمایت جدی كرد.

رئیس كانون كارفرمایان استان قزوین اظهار داشت: باید پرداخت جوایز صادراتی بموقع و مناسب باشد تا انگیزه تولیدكنندگان را بالا ببرد.

وی بیان كرد: ارتقای سطح كیفیت تولید و حمایت قضایی از تولیدكنندگان، پایبندی به قوانین و مقررات و تشكیل خوشه های صنعتی از دیگر راهكارهای حمایت عملی از تولید در سال حمایت از كار و سرمایه ایرانی است كه امیدواریم مورد توجه مسوولان استان و كشور قرار گیرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز