خبرگزاری کار ایران

اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام پارس تریال قزوین به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۱۵

اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام پارس تریال قزوین با قهرمانی اورلئین فونتونیا از کشور فرانسه و رافائل پیلس از کشور آلمان در سرای سعدالسلطنه به کار خود پایان داد و نفرات برتر مشخص شدند.

ایلنا: اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام پارس تریال قزوین در سایز ۲۶ با قهرمانی اورلئین فونتونیا از کشور فرانسه و در سایز ۲۰ رافائل پیلس از کشور آلمان در سرای سعدالسلطنه به کار خود پایان داد و نفرات بر‌تر مشخص شدند.

به گزارش ایلنا از قزوین، این مسابقات که از ۱۶ شهریور به مناسبت روز قزوین با حضور ۱۶ ورزشکار ایرانی و ۱۰ ورزشکار خارجی از کشورهای استونی، اسپانیا، فرانسه، چین، آلمان به مدت دو روز در سرای سعدالسلطنه آغاز شده بود در سایز ۲۶ با قهرمانی اورلئین فونتونیا از کشور فرانسه و در سایز ۲۰ رافائل پیلس از کشور آلمان به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش در بخش دوچرخه‌های سایز ۲۰ ژائو ژیانگ از چین در سکوی دوم و دانیل کوماس از اسپانیا در در سکوی سوم ایستاد.

در این گزارش آمده است: در بخش دوچرخه‌های سایز ۲۶ توماس مرهوس از کشور آلمان توانست با غلبه بر رقیبان خود به مکان دوم دست یابد و مارک مارکوس از استونی در رده سوم جای گرفت.

گفتنی است ورزشکاران ایرانی در برابر قهرمانان جهان و چهره‌های شاخص این رشته نتوانستند مقامی کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز