خبرگزاری کار ایران

کلنگ زنی و افتتاح سه طرح بزرگ شهری در شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۲

تقاطع سه سطحی سرداران- تخت جمشیدوفرهنگسرای نهالستان دوطرحی بودند که یکشنبه شب توسط شهردار شیراز و تنی چند از نمایندگان مردم در شورای سوم و منتخبین شورای چهارم شهر شیراز، کلنگ احداثشان به زمین خورد.

ایلنا: تنها یک روز پس از انتقاد تلویحی استاندار فارس از شهردار شیراز، سه طرح بزرگ شهری در شیراز، کلنگ زنی و افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، تقاطع سه سطحی سرداران- تخت جمشید و فرهنگسرای نهالستان دو طرحی بودند که یکشنبه شب 16 تیرماه، توسط شهردار شیراز و تنی چند از نمایندگان مردم در شورای سوم و منتخبین شورای چهارم شهر شیراز، کلنگ احداثشان به زمین خورد.
اما مرکز ۲۵۰ تنی تفکیک زباله سایت دفن زباله برمشور طرح دیگری بود که از دیروز آغاز به کار کرد تا چرخه کار این سایت کامل‌تر از گذشته شود.
شهردار شیراز در مراسم افتتاح مرکز تفکیک زباله سایت بر مشور شیراز گفت: مدیریت پسماند از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری‌ها در سراسر جهان است چرا که درآمد حاصل از طلای کثیف می‌تواند شهرداری‌ها را در مباحث اقتصادی کمک کند.
علیرضا پاک فطرت تصریح کرد: تفکیک زباله امروز به یکی از فعالیت‌های هزینه‌بر در شیراز تبدیل شده بود که با راه‌اندازی این مرکز قابلیت کسب درآمد از این مجموعه وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه باید با برنامه‌ریزی مناسب زباله‌ها را از در منازل تفکیک شده به شهرداری تحویل شود، افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب و توسعه فرهنگ تفکیک زباله به گونه‌ای حرکت کنیم که هزینه باقیمانده برای تفکیک زباله‌ها نیز کاهش یابد.

شهردار شیراز تاکید کرد: در اکثر کشورهای دنیا چیزی به عنوان زباله‌‌ی تر وجود ندارد و خود شهروندان بحث تفکیک زباله را از داخل منازل انجام می‌دهند و ما باید این روش در شیراز اجرایی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز