خبرگزاری کار ایران

فراخوان ارسال مقاله به همایش بین المللی اخلاق تولیدمثل

کد خبر : ۸۵۴۶۱

اولین کنگره بین‌المللی اخلاق تولید مثل و سومین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری از محققان، دانشگاهیان، دانشجویان و متخصصان حوزه اخلاق پزشکی و ناباروری دعوت می‌کند تا آخرین یافته‌ها، تحقیقات و تجارب موفق در زمینه مطالعات موردی و نظریات و تئوری‌های جدید را با دیگر علاقمندان به اشتراک گذارند.

ایلنا: فراخوان ارسال مقاله به همایش بین المللی اخلاق تولیدمثل با عنوان روند کنترل جمعیت در کشور‌های اسلام اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم هدف از برگزاری این کنگره را، شناسایی آثار و پیامدهای کنترل جمعیت در جهان اسلام، هماهنگی مراکز بهداشتی جهان اسلام در مسئله کنترل جمعیت، تعامل بیشتر مراکز فقهی و دینی با تشکل‌های پزشکی در جهت تحقق اهداف باروری و توانمندسازی خانواده‌های مسلمان در تحقق اهداف باروری اعلام کرد.

مجید ارجمند بیان کرد: از آنجا که شیوه‌های نوین درمان ناباروری در سی سال اخیر مباحث گوناگون اخلاقی، دینی، حقوقی، فلسفی، روان‌شناختی و جامعه‌شناختی را در جهان علم برانگیخته، برنامه ریزی شده است تا با بهره‌مندی از تجربیات گذشته دو دوره «همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری» در سطح کشور، سومین همایش را با اولین کنگره بین المللی اخلاق تولید مثل برگزار کنیم.

وی افزود: در همین راستا سعی داریم تا گامی بلند در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی برداشته شود تا نمایانگر هر چه بیشتر توانمندی فرهنگ اسلامی و دانش ایرانی در حل مسائل جامعه انسانی و پیشبرد هماهنگ علم و اخلاق باشد.

ارجمند اظهار کرد: اولین کنگره بین‌المللی اخلاق تولید مثل و سومین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری از محققان، دانشگاهیان، دانشجویان و متخصصان حوزه اخلاق پزشکی و ناباروری دعوت می‌کند تا آخرین یافته‌ها، تحقیقات و تجارب موفق در زمینه مطالعات موردی و نظریات و تئوری‌های جدید را با دیگر علاقمندان به اشتراک گذارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم محورهای همایش را بهداشت و کنترل جمعیت در جهان اسلام، افزایش جمعیت فرصت یا تهدید، ابعاد روان‌شناختی، جامعه‌شناسی، فرهنگی و اقتصادی کنترل جمعیت در کشورهای اسلامی، پیامدهای اخلاقی و فقهی کاهش نرخ باروری، توانمندسازی خانواده‌ها در تحقق اهداف باروری، قانون اهدای جنین و چالش‌های ناشی از آن در نظام درمان ناباروری ایران بیان کرد.

علاقه مندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۱۰مهرماه به دبیرخانه همایش به نشانی جهرم- انتهای بلوار استاد مطهری دانشگاه علوم پزشکی جهرم دبیرخانه همایش بین المللی اخلاق تولید مثل ارسال و جهت اطلاع بیشتر به نشانی الکترونیکی http: //www. jums. ac. ir مراجعه نمایند.

این همایش ۲۷ تا ۲۹ آذرماه سال جاری در جهرم برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز