خبرگزاری کار ایران

ویژه مسئولین روابط عمومی‌های دانشگاه پیام نور؛

فارس پیشگام در برگزاری كارگاه‌های آموزشی

کد خبر : ۷۴۵۱۷

این كارگاه با هدف آشنایی مسئولان و كارشناسان روابط عمومی‌های مراكز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس ترتیب یافت.

 ایلنا:نخستین كارگاه آموزشی اصول خبرنویسی در دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز،این كارگاه با هدف آشنایی مسئولان و كارشناسان روابط عمومی‌های مراكز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس ترتیب یافت.
دراین كارگاه آموزشی 42نفر از مسئولان روابط عمومی‌های دانشگاه پیام نور شهرهای فارس با اصول صحیح خبرنویسی آشنا شدند.
در ابتدای این كارگاه آموزشی،مدیر خبر صداوسیمای مركز فارس به عنوان مدرس دوره آموزشی به تشریح مراحل خبرنویسی،عناصر خبر وبررسی ارزشهای آن پرداخت.
سیدمحمدهادی حجازی،اظهارداشت: یك خبر خوب باید كلی و مبهم نبوده،تازگی داشته باشد واطلاعات مورد نیاز را به مخاطب ارائه كند.
مدیرخبرصدا و سیمای مركز فارس درادامه این كارگاه، چند نمونه ازخبرهای تولیدی توسط كارشناسان روابط عمومی بررسی ومعایب آن بیان شد.
همچنین در بخش دیگری از این نشست،محمودی، مدیركل روابط عمومی دانشگاه پیام نور كشور، با تاكید بر ضرورت اطلاع رسانی بیشتر از سوی كارشناسان روابط عمومی،اظهارداشت: درحال حاضر سایت دانشگاه نیوز در طول سه سال فعالیت خود به عنوان یك سایت مرجع دانشگاهی تبدیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز