خبرگزاری کار ایران

438 طرح توسعه بخش کشاورزی استان سمنان مصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۶۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تصویب 438 طرح توسعه بخش کشاورزی در چهل و دومین جلسه ستاد این طرح در استان خبر داد.

ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: طرح های بخش کشاورزی قابلیت جذب بیش از 135 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود 7 و 13 درصد را دارند و می‌توانند بیش از 100 شغل ایجاد کنند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمجید موسوی گفت: در این جلسه بیشترین طرح‌های مصوب مربوط به شهرستان شاهرود با 416 طرح مصوب شده بود و به ترتیب شهرستان‌های گرمسار با 11 طرح، میامی 6 طرح مصوب سرخه 3 طرح و سمنان با 2 طرح مصوب شده در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی درخصوص ارزیابی و نظارت بر طرح‌ها از سوی گروه‌های نظارتی گفت: در طی یک هفته تعداد 150 طرح توسط سازمان جهادکشاورزی استان و هسته نظارت شهرستان‌ها، مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است که هیچگونه انحرافی گزارش نشده است.

موسوی یادآوری کرد: تاکنون 2183 طرح(54 درصد) از مجموع 4016 طرح‌های هدف مورد نظارت قرار گرفته است که به ترتیب شهرستان شاهرود با 555 طرح، دامغان 430، مهدیشهر 328 و میامی 256 طرح نظارت در صدر دیگر شهرستان‌ها قرار دارند و طرح‌ها به صورت مستمر مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرند و با انحرافات احتمالی برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز