خبرگزاری کار ایران

سیل، قنات سید آباد میامی را تخریب کرد

کد خبر : ۶۷۴۶۹

100 میلیون ریال برای مرمت قنات حاج سوخته و 70 میلیون ریال نیز برای مرمت قنات میامی اختصاص یافته که امیدواریم هرچه زودتر بازسازی آنها انجام شود.

ایلنا - سمنان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی با اشاره به بارندگی شدید و جاری شدن سیل در 2 روز گذشته در منطقه فرومد از توابع این شهرستان، گفت: این سیل باعث تخریب قنات سیدآباد در این منطقه شد و به آن خسارات فراوانی وارد کرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی افزود: این قنات که در مسیر راه فرومد به فیروزآباد قرار گرفته از بزرگترین قنات های شهرستان میامی است.

عباسعلی کردی با اشاره به اینکه پیمانکار راه و ترابری در حال ساخت و مرمت این جاده در مسیر قنات سیدآباد است، گفت: این قنات به خاطر اینکه پیمانکار در قسمتی از این مسیر در انجام لوله گذاری از مصالح مناسب و مرغوب استفاده نکرده، بارندگی اخیر و جاری شدن سیل، آسیب جدی دیده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی تاکید کرد: تاکنون اعتباری به مبلغ 75 میلیون ریال برای بازسازی این قنات اختصاص یافته است.

وی با اشاره به دو قنات واقع در مرکز شهرستان میامی افزود: قنات حاج سوخته و قنات میامی نیز که در سیل سال گذشته خسارت دیده بودند با مشخص شدن پیمانکار مرمت خواهند شد، 100 میلیون ریال برای مرمت قنات حاج سوخته و 70 میلیون ریال نیز برای مرمت قنات میامی اختصاص یافته که امیدواریم هرچه زودتر بازسازی آنها انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز