خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته تعاون؛

از 12 تعاونی برتر استان سمنان تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۵۶

همزمان با هفته تعاون 12 تعاونی برتر استان سمنان در همایشی در تالار آفتاب سمنان، مورد تقدیر قرار گرفتند.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در این آیین گفت: این تعاونی‌ها از بین ۸۱ تعاونی ثبت نام کرده در استان سمنان با معیار رعایت قوانین و مقررات، مالیات و... انتخاب شده‌اند.
به گزارش ایلنا، عبدالمجید بامری با اشاره به اهمیت آموزش به تعاونی‌ها، افزود: ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت به تعاونی‌ها آموزش ارائه شد.
وی حمایت از یک مورد طرح‌های تحقیقاتی، اجرای هشت مسابقه ترویجی، اجرای پنج جشنواره، ۲۰ کارگاه همایش ترویجی و یک هزار و ۵۰۰ مورد بازدید ترویجی را از فعالیت‌های آموزشی و ترویجی برای تعاونی‌های استان سمنان برشمرد. تعاونی‌های دانش بنیان جوان اندیشان پویای قومس، هسته دانش بنیان فناوران قومس، تعاونی مسکن مهر کارگری سرخه، گلریز شقایق سمن از سمنان و تعاونیهای شرکت تعاونی اعتبار فدک، تعاونی مصرف کارکنان دولت، کشاورزی صنعت دامپروری مارال، دامداران کویر طرود و تعاونی نور بافت از شاهرود در این همایش تقدیر شد. تعاونیهای معدنی کوهدشت کهن گرمسار و تعاونی حمل و نقل کامیونداران و تعاونی سنبل بهار از دامغان نیز از تقدیرشدگان در این همایش بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز