خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد:

ورزش قهرمانی با ارزش‌های اسلامی عجین شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۷۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه باید ورزش قهرمانی با ارزش‌های اسلامی عجین شود، گفت: در چنین ورزشی انسان پرورش می‌یابد.

ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:: روز فرهنگ پهلوانی یادآور مبارزه تاریخی امام علی (ع) با عمربن عبدود است که باید همه ورزشکاران با اخلاق ورزشکاری که این امام همام الگوی بارز آن است آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج رحمانی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و بسیج ورزشکاران گفت: ورزش پهلوانی از ورزش‌های مهم و ریشه دار در فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود.

رحمانی روزش پهلوانی را بهترین ورزش برای هدایت جوانان به راه راست اعلام کرد و افزود: جوانان با حضور در این ورزش و الگوگیری از پهلوانانی همچون پوریای ولی، جهان پهلوان تختی و شهدای ایران اسلامی به عنوان پهلوانان دوران دفاع مقدس با ارزش‌های اسلامی آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های حوزه ورزش و بسیج در این ایام افزود: برنامه‌های مختلفی در این ایام از جمله تجلیل از قهرمانان و پهلوانان بسیجی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از تشکیل سازمان بسیج ورزشکاران از سال ۸۲ خبر داد و افزود: افتخار آفرینی این قشر در بخش‌های مختلف قابل توجه است.

وی ادامه داد: با فعال شدن بسیج در حوزه ورزش برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان بسیج ورزشکاران در استان برگزار شده است.

رحمانی با اشاره به برگزاری ۶۵ حلقه صالحین از سوی این سازمان تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی این سازمان نیز چشمگیر است.

وی از تولید کتاب غواصان دریا دل زنجانی توسط این سازمان خبر داد و افزود: این کتاب برگ زرینی از اقدامات این سازمان محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: روز فرهنگ پهلوانی یادآور مبارزه تاریخی امام علی (ع) با عمربن عبدود است که باید همه ورزشکاران با اخلاق ورزشکاری که این امام همام الگوی بارز آن است آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز