خبرگزاری کار ایران

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان:

23 نخبه زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان قرار دارند

کد خبر : ۹۹۳۸۳

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت: 23 نخبه زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان است.

ایلنا: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت: پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیل دو برابر دانشجویان عادی، اعزام به اردو، ارائه سیاست‌های تشویقی در قالب اعطا و هدیه لوازم تحصیل از قبیل لپ‌تاپ از جمله حمایت‌هایی است که کمیته امداد در قبال نخبگان دانشجو انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا صراطی اظهار کرد: بر اساس آمار گرفته شده تعداد نخبگانی که هم اکنون زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، در مقایسه با سال‌های قبل ۸۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از تعداد نخبه‌های اعلام شده ۱۶ نفر دانشجو هستند، افزود: ۱۲ نفر از این نخبه‌ها دختر و ۴ نفر پسر هستند. مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان خاطر نشان کرد: نخبه‌های کمیته امداد استان زنجان در زمینه ورزشی، علمی و ثبت اختراع از افراد سرآمد در استان و کشور هستند.

وی همچنین به حمایت کمیته امداد زنجان از هفت نخبه دانش‌آموز اشاره داشت و گفت: از این تعداد دو نفر دانش‌آموز دختر و پنج نفر پسر هستند.

صراطی در ادامه با اشاره به برخی از حمایت‌های کمیته امداد از نخبگان در رشته‌های مختلف تصریح کرد: پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیل دو برابر دانشجویان عادی، اعزام به اردو، ارائه سیاست‌های تشویقی در قالب اعطا و هدیه لوازم تحصیل از قبیل لب‌تاپ از جمله حمایت‌هایی است که کمیته امداد در قبال نخبگان دانشجو انجام می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز