خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت محقق می‌شود؛

بهره‌برداری از 360 پروژه شهری در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۶

استاندار زنجان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 571 پروژه در هفته دولت گفت: از این تعداد 360 پروژه شهری است.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: از مجموع کل پروژه‌ها ۲۱۱ پروژه سرمایه گذاری و قالب بهره برداری با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان می‌باشد که موجب اشتغالزایی ۱۹۴ نفر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان امروز در مراسم افتتاح سالن چند منظوره مدیریت بحران به طرح‌های کلنگ زنی در این هفته را ۳ طرح عنوان کرد و گفت: ۵۶۸ طرح نیز در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

وی تعداد پروژه‌های شهری را ۳۶۰ پروژه و روستایی را ۳۵۷ پروژه عنوان کرد و ادامه داد: پروژه‌های کلنگ زنی با ۱۴۳ میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان اعتبار اجرا می‌شود.

این مقام مسئول افزود: از مجموع کل پروژه‌ها ۲۱۱ پروژه سرمایه گذاری و قالب بهره برداری با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان می‌باشد که موجب اشتغالزایی ۱۹۴ نفر خواهد شد.

رئوفی‌نژاد بر سرعت تکمیل این پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: مابقی پروژه‌ها نیز در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.

وی به برکات ستاد عمران شهری و تحول در چهره شهر اشاره کرد و ادامه داد: طرح سبزه می‌دان، تقاطع غیرهمسطح، طرح زنجانرود و انتقال پادگان از طرح‌های بزرگ استان است که عملیات اجرایی آن در حال پیگیری است.

استاندار زنجان در پایان از اختصاص زمین برای انتقال پادگان زنجان خبر داد و یادآور شد: در طرح سبزه میدان نیز با همکاری بخش خصوصی این طرح در حال پیشروی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز