خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان اعلام کرد:

سهم ناچیزی محصولات کشاورزی استان زنجان از صادرات

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۴

استاندار زنجان با اشاره به محصولات کشاورزی استان گفت: یکی از خلاء‌های مهم استان پایین بودن بخش صادرات محصولات کشاورزی است.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: صنعت و معدن سهم قابل توجهی از صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد، استاندار زنجان در جلسه ستاد صادرات استان زنجان پایین بودن سهم صادرات محصولات کشاورزی را یکی از خلاء‌های استان در بخش کشاورزی عنوان کرد.

مقام عالی استان به جایگاه ویژه استان در تولید محصولات کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: صنعت و معدن سهم قابل توجهی از صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

رئوفی‌نژاد به کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی استان زنجان اشاره کرد و افزود: متاسفانه با این وجود، محصولات کشاورزی سهم ناچیزی از صادرات استان را به خود اختصاص می‌دهد.

استاندار زنجان افزود: محصولاتی همچون کشمش، سیر، زیتون، سیب زمینی و بادام زمینی استان زنجان می‌تواند به عنوان محصولات صادراتی، صادر شود.

وی به ورود بخش خصوصی در صادرات محصولات کشاورزی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: بخش خصوصی باید با جدیت در این مقوله وارد شود. به گفته رئوفی‌نژاد استان زنجان قطب کشاورزی استان است ولی در بخش صادرات جایگاهی ندارد.

استاندار زنجان در پایان خواستار ورود اتاق بازرگانی و اتاق تعاون در توسعه صادرات محصولات کشاورزی در استان زنجان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز