خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان خبر داد:

عملیات اجرائی تونل‌های انحراف آب سد مشمپا پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۴۷

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به عملیات اجرای چند طح عملیاتی سد در استان زنجان گفت: عملیات اجرائی تونل‌های انحراف آب سد مشمپا پایان یافت.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: اعتبار هزینه شده در طرح تاکنون به ۳۱۵ میلیارد ریال و اعتبار سال ۹۲ به۵۹۹ میلیارد ریال بالغ می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیرحمیدنیا مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان در خصوص سد مشمپا گفت: اجرای سیستم انحراف آب این سد شامل دو رشته تونل انحراف آب به قطر داخلی ۸ و نیم متر در مجموع به طول ۸۲۷ متر و راه دسترسی به محل سد به طول ۴۷۵۷ متر و حدود دو هزار مترمربع کمپ کارگاهی، از نیمه دوم خرداد سال ۸۸ آغاز شده و هم اکنون از پیشرفت ۱۰۰درصدی برخوردار است و عملیات اجرائی تونل‌های انحراف آب سد پایان یافته است.

وی گفت: سد مشمپا با آب تنظیمی ۵۰۱ میلیون مترمکعب و ارتفاع ۱۰۰ متر از بستر رودخانه طراحی شده و هدف از اجرای این طرح تامین آب حدود۴۲ هزارهکتار اراضی دشت جئین و منطقه پاوه رود، تامین حدود ۷۲ میلیون مترمکعب آب موردنیازشرب و صنعت، تولیدسالانه ۱۷۰گیگاوات برق و ایجاد اشتغال برای حدود۳۲هزارنفر است.

این مقام مسئول اضافه نمود: اعتبار هزینه شده در طرح تاکنون به ۳۱۵ میلیارد ریال و اعتبار سال۹۲ به۵۹۹ میلیارد ریال بالغ می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز