خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان خبر داد:

اعتبارات ملی استان زنجان 143 میلیارد و 178 میلیون تومان برآورد شده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۵۳

معاون برنامه ریزی استانداری زنجان اعتبارات تملک داری سرمایه‌ای و ملی استان زنجان را 143 میلیارد و 178 میلیون تومان اعلام کرد.

ایلنا: معاون برنامه ریزی استانداری زنجان گفت: اعتبارات هزینه‌ای استان زنجان ۹۹۲ هزار و ۹۴۲ میلیون ریال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سعید عباسی معاون برنامه ریزی استانداری زنجان امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان اعتبارات تملک داریی سرمایه‌ای و ملی استان زنجان را ۱۴۳ میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان اعلام کرد و با تشریح اعتبارات پیش بینی شده در برنامه بودجه سال ۹۲ گفت: در همین راستا ۱۰ درصد اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به معاونت قرآن و عترت و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هزینه اختصاص می‌یابد.

به گفته این مقام مسئول ۳۰۵ هزار میلیون ریال نیز به مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور تعلق می‌گیرد.

عباسی به اجرایی شدن ۷ طرح استان زنجان از محل اعتبارات ملی اشاره کرد و ادامه داد: آبرسانی به شهرستان‌های ابهر و خرمدره، ساخت ساختمان‌های سد تالوار، مشمپا، بلوبین، شبکه آبیاری و زهکشی سد تالوار و مطالعه تامین آب شرکت سهامی آب زنجان در این لیست قرار دارند.

معاون برنامه ریزی استانداری زنجان ادامه داد: در مجموع ۲۹ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال نیز برای بقاع متبرکه استان از محل ماده ۱۲ قانون برنامه پنجم توسعه اختصاص یافته است.

وی به اعتبارات تملک داریی استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: سهم شهرستان‌های تابعه استان زنجان به ترتیب شهر زنجان ۳۸ میلیارد تومان، ابهر ۱۰ میلیارد تومان، خدابنده ۸ میلیارد تومان، طارم ۹ میلیارد تومان و ماهنشان ۸ میلیارد تومان است.

این مقام مسئول در پایان اعتبارات هزینه‌ای استان زنجان را نیز ۹۹۲ هزار و ۹۴۲ میلیون ریال اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز