خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی:

تنها 10 درصد صنایع کشور با شاخص‌های روز دنیا در حرکت است

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۵۲

نماینده مردم شهرستان ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها 10 درصد صنایع کشور با شاخص‌های روز دنیا در حرکت است.

ایلنا: نماینده مردم شهرستان ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد از صنایع کشور نیاز به تعمیر دارند و بخشی از بودجه به این منظور به بخش صنعت تزریق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد خانمحمدی نماینده مردم شهرستان ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان اختصاص بودجه به بخش‌های مختلف را متذکر شد و گفت: اختصاص بودجه مربوط به بخش پژوهش باید در اختیار صاحبان فن قرار گیرد.

وی در ادامه به مشکلات پیشرو در مقوله صنایع کشور را یادآور شد و گفت: تنها ۱۰ درصد صنایع کشور آمادگی حرکت براساس شاخص‌های روز دنیا را دارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: ۹۰ درصد از صنایع کشور نیاز به تعمیر دارند و بخشی از بودجه به این منظور به بخش صنعت تزریق می‌شود.

خانمحمدی به مقوله آب شرب و مشکلاتی که در این زمینه حادث شده است نیز اشاره کرد و ادامه داد: سلامتی ما ناشی از آب شرب است و تصفیه خانه‌های آب در کشور نمی‌توانند ترکیبات مضری را که می‌تواند پیامدهای سنگینی برای سلامتی انسان‌ها در پی داشته باشد را تصفیه کند.

وی تغییر ساختار در بخش آب شرب و فاضلاب شهری را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان ساخت: در یک سال اخیر بودجه‌هایی که در اختیار ادارت بوده به شکل مناسب و متوازن بین شهرستان‌ها توزیع نشده است.

در ادامه نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز تعامل بین نمایندگان استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم این تعامل بین مدیران و نمایندگان استان نیز جاری باشد.

علیمردانی ادامه داد: ما منتخب مردم هستیم و باید پاسخگوی نیازهای مردم باشیم و بتوانیم مشکلات آنان را حل و فصل کنیم. وی در پایان بحران آب در روستای مشکین را متذکر شد و گفت: این مشکل باید به سرعت حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز