خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

افتتاح 570 طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۵۱

استاندار زنجان از افتتاح 570 طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در استان زنجان خبر داد.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: اولویت تزریق اعتبارت تملک داریی به طرح‌های نیمه تمام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی استان با تبریک هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: ۵۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت این هفته در استان زنجان افتتاح می‌شود.

وی به آغاز کار دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در نشست‌های رئیس جمهور رویکرد‌ها و اولویت‌های دولت به گوش مردم و مسئولان رسیده است.

مقام عالی استان به رای اعتماد نمایندگان مجلس به کابینه دولت یازدهم نیز اشاره کرد و ادامه داد: چارچوب و رویکردهای این دولت نیز شفاف و مشخص است.

استاندار زنجان به سخنان وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ادامه مسکن مهر اشاره کرد و افزود: عدم اطلاع رسانی یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد.

وی به مقوله صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات جاری و عمرانی اشاره کرد و یادآور شد: اولویت تزریق اعتبارت تملک داریی به طرح‌های نیمه تمام است.

رئوفی‌نژاد افزود: مدیران و فرمانداران باید بتوانند از کانال‌های مختلف نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.

وی با اشاره به مقوله استخدام در ادارات نیز اشاره کرد و افزود: این موضوع در کل کشور متوقف شده است و منتظر ابلاغ از دولت هستیم.

استاندار زنجان در ادامه به منطقه ویژه اقتصادی استان زنجان تاکید کرد و ادامه داد: کارهای کار‌شناسی این پروژه بزرگ نهایی شده است و منتظر آراء نمایندگان مجلس هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز