خبرگزاری کار ایران

در نشست شورای سوم و منتخبین دوره چهارم زنجان با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی زنجان؛

چگونگی تعامل اعضای شورا شهر زنجان با دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۱۱

اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و منتخبین مردم در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی اولین دیدارشان را به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به عنوان بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان و با هدف چگونگی تعامل میان دانشگاه آزاد اسلامی با شورای اسلامی شهر برگزار کردند.

ایلنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در این نشست که در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد با بیان اینکه اولین نشست اعضای شورای دور سوم و منتخبین دوره چهارم در یک نهاد علمی و دانشگاهی برگزار می‌شود نشان از «برکت و مبارکی» دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بزرگ‌ترین نهاد آموزش عالی در استان زنجان می‌باشد و الحمدٌلله رابطه‌ای پویا بین اعضای شورا و دانشگاه وجود داشته و این رابطه خوب می‌تواند با تعاملی سازنده در روحیه خدمت به مردم و شهر مؤثر و مفید واقع شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا فیروزفر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، با اشاره به رسالت و تعهد دانش آموخته گان دانشگاه‌ها در خدمت به مردم و وفاداری به دانشگاه محل تحصیل گفت: همه فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان سوگند یاد کرده‌اند در خدمت به مردم و جامعه و همچنین به دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند وفادار و خادم باشند و الحمدُلله بسیاری از اعضای منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان یا استاد این دانشگاه هستند، یا فارغ التحصیل و یا دانشجوی این دانشگاه می‌باشند لذا ما به عنوان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان انتظار داریم در خدمت به جامعه تلاش بیشتری نمایند.

وی با اشاره به وجود برخی کاستی‌ها در شهر زنجان به رغم دارا بودن ظرفیت‌های بالقوه گفت: مسأله عقب ماندگی در شهر زنجان از گذشته‌های دور بوده است، در واقع عقب ماندگی شهر زنجان به لحاظ توسعه یک ریشه تاریخی داردو به همین جهت نمی‌توانیم بگوییم در ادوار گذشته شورای شهر تلاش نشده است. در شهر زنجان متاسفانه در طول ادوار مختلف با انباشت مشکلات مواجه بوده‌ایم ولی اگر بتوانیم با استفاده از روش‌های علمی و کاربردی ظرفیت‌های شهر را به درستی مورد شناسایی قرار دهیم خواهیم توانست به مرور زمان موانع و مشکلات را مرتفع نماییم و شهری بهتر با آینده‌ای روشن‌تر برای مردم ترسیم کنیم.

رئیس منطقه ۲۰ دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه برگزاری همایش معاونان آموزشی سراسر کشور در زنجان یک پدیده بی‌نظیر بود گفت: برگزاری موفق و آبرومندانه این همایش در زنجان نشان داد با روحیه تعامل و دوستی می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی به رابطه حقوقی و اجتماعی شورا و شهرداری اشاره کرد و گفت: رابطه شورا و شهرداری یک رابطه دوسویه است، شورا یک نهاد اجتماعی و منبعث از اراده و خواست اجتماعی مردم است ودر حقیقت تبلور حاکمیت مردم بر سرنوشت خود در مقیاس شهری است. شهرداری به سبب ماهیت کارکردی خود ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارد و شهرداری را برخلاف برخی نهاد‌ها نمی‌توان یک نهاد تک بعدی فرض کرد.

فیروزفر به روش‌های مدیریتی در بحث شهری اشاره کرد و گفت: شهرداری زنجان می‌تواند با استفاده از برخی پتانسیل‌ها بدون فشار آوردن بر لایه‌های ضعیف جامعه به برخی منابع مالی دست پیداکند و یکی از این موارد موضوع بلاتکلیفی حدود ۳۰۰۰ پرونده در کمیسون ماده ۱۰۰ است که میلیارد‌ها تومان برای شهرداری درآمد خواهد داشت و یا فعال سازی کمیسیون‌های ماده ۸ و ماده ۷۷ است.

وی تصریح کرد: زنجان به ترمیم زخم‌های کهنه و فراموش شده نیاز دارد و در کنار آن تعریف پروژه‌های بزرگ از ملزومات بوده و با یک مدیریت صحیح بر پتانسیل‌های موجود می‌توان به آن دست یافت. دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با برخورداری از بدنه علمی قوی حاضر به هرگونه همکاری با شورای شهر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز