خبرگزاری کار ایران

رئیس كمیته فنی و مهندسی انجمن حمایت از بیماران كلیوی زنجان خبر داد:

ساخت مركز تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی انجمن كلیوی زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۸۳

رئیس كمیته فنی و مهندسی انجمن حمایت از بیماران كلیوی زنجان گفت: خیرین و مسئولان در جهت ساخت مركز تخصصی انجمن كلیوی زنجان، گام های محكم تری بردارند.

ایلنا: رئیس کمیته فنی و مهندسی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، نقش خیرین را در پیشبرد اولین مرکز تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی برای بیماران کلیوی، بیماری‌های زمینه‌ای فشار خون و دیابت و مشاوره سالمندان موثر دانست و گفت: این مرکز تخصصی، منطقه شمالغرب کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد و با ساخت آن قدم‌های مثبتی در جهت بهبود حال بیماران کلیوی برداشته می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، مجید حدیدیان مقدم پیشرفت فیزیکی در زمینه سفت کاری این مرکز تخصصی را ۸۰ درصد برشمرد و تاکید کرد: در صورت تامین مالی از سوی خیرین و مسئولان استان، در طی ۹ ماه آتی این مرکز تخصصی به بهره برداری می‌رسد.

وی زیر بنای این مرکز تخصصی را ۴ هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: تنظیم صورتجلسه تحویل زمین به پیمانکار ۲۵ خرداد ماه سال ۹۱ انجام شد و قرار است این ساختمان در ۵ طبقه احداث شود.

رئیس کمیته فنی و مهندسی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، تجهیز کارگاه این پروژه را که شامل استقرار کانکس، احداث انباری، استراحتگاه کارگران، تجهیز و آماده سازی دفتر کارگاه، لوله کشی آب و برق است را از۲۵ خرداد تا ۱۰ تیر ماه سال ۹۱ دانست و تصریح کرد: عملیات خاک برداری مرکز تخصصی انجمن کلیوی زنجان از ۱۲ تیر ماه تا ۳۱ مرداد ماه ۹۱ به طول انجامید و حجم این عملیات ۶۵۰۰ متر مکعب است.

حدیدیان مقدم اول شهریور سال گذشته را تاریخ شروع عملیات این ساختمان ذکر کرد و گفت: مقدار قالب بندی فونداسیون این پروژه ۸۵۰ متر مربع و حجم بتن مگر فونداسیون و حجم بتن ریزی آن به ترتیب ۹۵ و ۶۸۵ متر مکعب است.

وی می‌لگرد مصرف شده در ستون‌های زیر زمین و سقف زیر زمین این پروژه را به ترتیب ۳۵ و ۴۱ تن برشمرد و ادامه داد: حجم بتن ریزی ستون‌های زیرزمین و سقف آن نیز به ترتیب ۱۰۵ و ۲۷۰ متر مکعب است و داربست استفاده شده جهت کفراژ بندی سقف زیر زمین ۵ هزار متر مکعب می‌باشد که مدت اجرای کامل آن نیز ۴۵ روز به طول می‌انجامد.

رئیس کمیته فنی و مهندسی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، مقدار می‌لگرد مصرف شده در ستون‌ها و سقف طبقه همکف را ۲۳ و ۲۹ تن عنوان کرد و افزود: حجم بتن ریزی ستون‌ها و سقف طبقه هم کف، ۶۵ و ۱۷۵ متر مکعب است.

حدیدیان مقدم حجم بتن ریزی ستون‌ها و سقف طبقه اول را ۶۵ و ۱۷۵ متر مکعب، طبقه دوم را ۵۸ و ۱۵۰ متر مکعب و طبقه سوم را نیز ۴۸ و ۱۴۲ متر مکعب دانست و تصریح کرد: مقدار می‌لگرد مصرف شده در ستون‌ها و سقف طبقه اول۲۰ و ۲۹ تن، طبقه دوم ۱۸ و ۲۵ تن و طبقه سوم ۱۸ و ۲۵ تن است.
وی تعداد یونولیت مصرف شده در ۵ سقف را ۲۸۵۰ برگ دانست و تاکید کرد: اجرای سقف راه پله‌ها، راه پله‌های زیر زمین و عملیات سفت کاری ساختمان، از کارهای باقی مانده پروژه تخصصی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان است. رئیس کمیته فنی و مهندسی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، خیرین را مشوقانی برای گام نهادن در امر خیر عنوان کرد و گفت: به شکرانه سلامتی و داشتن عزت نفس، در حد توان، دستگیر بیماران باشیم.

حدیدیان مقدم در پایان هزینه‌های پیشگیری را یک دهم هزینه‌های درمان برشمرد و ادامه داد: بزرگان دین توصیه‌های موکد بر امر پیشگیری داشتند و برای تحقق این امر و در جهت ساخت این پروژه و بهبود احوال بیماران کلیوی، خیرین و مسئولان و مردم نوعدوست زنجان گام‌های محکم تری بردارند تا این پروژه به یاری خداوند هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز