خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

ایران امن‌ترین کشور در مقابل بحران اقتصادی برای سرمایه‌گذاران در دنیا بوده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۰

در ایران برخلاف این تحریم‌ها شاهد برداشتن گام‌های بلند و موثر با مستندات به همت مردم و مسئولین بودیم.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: با برداشتن چند گام موثر ایران دیگر به فروش نفت متکی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد، استاندار زنجان امروز در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن و تجات استان زنجان با اشاره به وجود بحران‌های اقتصادی در دنیای امروز گفت: در سال‌های اخیر شاهد تحولات، بحران‌های سیاسی و اقتصادی بسیار مهم در سطح جهانی بودیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه بحران‌های سیاسی، اقتصادی، بیداری اسلامی بسیار تاثیرگذار و بی‌سابقه در این جریانات در کشور ایران بوده است افزود: دنیا هنوز نتوانسته از این بحران جهانی به سلامت عبور کند.

مقام عالی استان با اشاره به زنده بودن اقتصاد به‌مثابه موجود زنده تصریح کرد: با هر معضل و مشکل در این زمینه تمامی افراد جامعه و واحدهای تولیدی و صنعتی دچار چالش می‌شوند.

رئوفی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی نیز همانند کشورهای جهان در این بحران حضور داشته است افزود: ایران در این گذار با مدیریت صحیح شاهد کمترین آسیب و تاثیر در دنیا بوده است.

استاندار زنجان در بخشی از سخنان خود تشدید تحریم‌های اقتصادی را با هدف فلج کردن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: در ایران برخلاف این تحریم‌ها شاهد برداشتن گام‌های بلند و موثر با مستندات به همت مردم و مسئولین بودیم.

وی ایران را کشور رو به رشد با گام‌های بلند در بخش اقتصادی عنوان کرد و گفت: ایران امن‌ترین کشور در مقابل بحران اقتصادی برای سرمایه‌گذاران در دنیا بوده است.

استاندار زنجان این اقدامات بسیار موثر درکشور را نشان‌دهنده ظرفیت، درایت و مدیریت ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و مسئولین کشور برشمرد و یاد آور شد: ایران با شاخص‌های برجسته و مطرح شاهد کسب جایگاه موثر در دنیا شناخته شده است.

مقام عالی استان فشارهای اقتصادی به ایران را مهم ارزیابی کرد و گفت: ایران و استان در بخش صارات با تمامی بحران‌های اقتصادی و فشار تحریم‌ها دارای رشد مطلوب بوده است.

وی در این زمینه ادامه داد: با برداشتن چند گام موثر ایران دیگر به فروش نفت متکی نخواهد بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات در جامعه را نمی‌توان منکر شد افزود: با تمام سختگیری دشمنان کشور استان هنوز تجربه از کار افتادگی واحدهای تولیدی را تجربه نکرده است.

رئوفی‌نژاد ظرفیت‌های تولیدی معدنی و صنعتی در حال استفاده استان زنجان را ۴۰ درصد عنوان کرد و افزود: هنوز بنا به دلایل ۶۰ درصد ظرفیت‌های تولیدی در زمینه‌های معدنی بلا استفاده است.

استاندار زنجان با اشاره به صنعت سرب و روی استان زنجان خاطر نشان کرد: بالغ بر ۷۰درصد درصد صادرات استان را این مواد معدنی تشکیل می‌دهند.
وی با بیان چالش‌ها و مشکلات در این زمینه گفت: استان زنجان شاهد ارتقاء شاخص‌ها در این زمینه بوده است.

رئوفی‌نژاد استان زنجان را چهارمین استان کشور به لحاظ جذب سرمایه گذار خارجی عنوان کرد و اظهار کرد: شاهد ارتقاء شاخص و ظرفیت‌های قابل قبول در این زمینه بوده است.

وی با اشاره به تولیدات واحدهای تولیدی استان زنجان گفت: ما به تولیدی ۷تا۵/۷ تنی فولاد در استان روبرو هستیم.

استاندار زنجان در پایان همت، تعامل و هدف‌گذاری مطلوب در استان را برای استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در رشد و توسعه و آبادانی بیش از پیش استان را مهم ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز