خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

جمع‌آوری ۱۶۳ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۲۹

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری ۱۶۳ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان، طی ۱۰ روز نخست تیر ماه خبر داد.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: ‌ در ۱۰ روز نخست تیر ماه امسال ۵۰۰ هزار ریال در قالب این طرح جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: خانه انفاق استان زنجان به منظور سهولت در امور خیرین و نیکوکاران افتتاح شده و خوشبختانه در مدت زمان فعالیت خود اقدامات مطلوبی را در بحث حمایت از خانواده‌های نیازمند انجام داده است.

وی با بیان اینکه جذب بیش از پیش مشارکت‌های مردمی از اهداف افتتاح این مرکز نیکوکاری است، تصریح کرد: خوشبختانه در دو سال فعالیت این مرکز شاهد افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی در حمایت از خانواده‌های نیازمند بوده‌ایم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یکی از عمده‌طرح‌های اجرایی در این مرکز اکرام ایتام است، اضافه کرد: با آمار گرفته شده میزان کمک‌ها در این طرح به خصوص طی ماه‌های اخیر در مقایسه با مدت مشابه قبل افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۵۶ میلیون و ۳۹۶ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شد، تصریح کرد: طی این مدت پنج نفر حامی جذب و هشت یتیم واگذار شده است.

حسنلو با بیان اینکه در ۱۰ روز نخست تیر امسال ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال نیز در قالب طرح شفا جمع‌آوری شد، اضافه کرد: همچنین در مدت مذکور ۵۰۰ هزار ریال در قالب احسان برای ساخت مسجد کمک جمع‌آوری شد.

وی به جمع‌آوری ۶۷۱ هزار و ۵۰۰ ریال صدقه نیز اشاره کرد و گفت: در مدت اعلام شده یک میلیون و ۵۰۰ هزار نیز در قالب کفارات جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به جمع‌آوری ۵۰۰ هزار ریال کمک در قالب طرح آزادسازی زندانیان گفت: طی این مدت در قالب طرح محسنین نیز ۲۰۰ هزار ریال کمک جمع‌آوری شد.

وی در ادامه به اجرای طرح احسان تاج گل نیز طی تیر ماه امسال اشاره کرد و گفت: در ۱۰ روز نخست تیر ماه امسال ۵۰۰ هزار ریال در قالب این طرح جمع‌آوری شده است.

حسنلو همچنین به جمع‌آوری ۴۵۰ هزار ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان در مدت مذکور اشاره کرد و افزود: این کمک‌ها در قالب مواد غذایی، پوشاک و... است.

وی با بیان اینکه در مجموع طی ۱۰ روز نخست تیر ماه امسال ۱۶۳ میلیون و ۱۱۸ هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است، از همکاری صمیمانه مردم در اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد قدردانی کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین در پایان به اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد در خانه انفاق زنجان طی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این ماه نیز مردم استان همچون ماه‌های قبل امداد را در خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز