خبرگزاری کار ایران

نویسنده حوزه ادبیات پایداری و مقاومت کشور:

استان زنجان از پتانسیل خوبی در حوزه ادبیات پایداری برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۶۸

ادبیات پایداری در ابتدا به صورت تهییجی و شعاری کار می‌شد اما امروز نویسندگان مطرح کشور به صورت علمی و تخصصی در این عرصه فعالیت می‌کنند.

ایلنا: نویسنده حوزه ادبیات پایداری و مقاومت کشور گفت: حوزه هنری نیز می‌تواند با چاپ و نشر آثار هنرمندان جوان و در اختیار گذاشتن منابع مختلف برای آنان، گامی در راستای حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بردارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی الله سلیمی، نویسنده حوزه ادبیات پایداری و مقاومت کشور در گفتگو با روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر ادبیات پایداری و دفاع مقدس در دوران تکامل و پختگی به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه این نوع ادبیات در آغاز جنگ تازه شکل گرفته بود، اظهار داشت: ادبیات پایداری در ابتدا به صورت تهییجی و شعاری کار می‌شد اما امروز نویسندگان مطرح کشور به صورت علمی و تخصصی در این عرصه فعالیت می‌کنند.

این نویسنده برجسته کشور با اشاره به آثار تولید شده در حوزه ادبیات پایداری افزود: در حال حاضر شاهد تولید آثاری در این زمینه در سطح کشور هستیم که از لحاظ تکنیک‌های نویسندگی در سطح بسیار خوبی نگاشته شده‌اند.

وی با بیان اینکه نویسندگان رشته‌های مختلفی از جمله شعر، داستان، رمان و خاطره می‌تواند در حوزه ادبیات پایداری فعالیت داشته باشند، گفت: اما در شرایط فعلی تاریخ شفاهی و خاطره نویسی در اولویت قرار دارد.

سلیمی ادامه داد: با توجه به اینکه رزمندگانی که دوران دفاع مقدس را درک کرده‌اند در حال حاضر از میانسالی عبور کرده و نویسندگان باید از این منابع زنده در جهت پیدا کردن سوژه‌های ناب در نویسندگی و خلق آثار هنری ‌‌نهایت بهره را ببرند.

وی ابراز داشت: حوزه هنری نیز می‌تواند با چاپ و نشر آثار هنرمندان جوان و در اختیار گذاشتن منابع مختلف برای آنان، گامی در راستای حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز