خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر احمدی نژاد به زنجان؛

بهره‌برداری از شرکت پارس حیات زنجان به دست رئیس‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۵۹

شرکت پارس حیات اولین و بزرگترین واحد تولیدی با 100 درصد سرمایه‌گذاری خارجی در کشور است که امروز(8 تیر) به دست رئیس جمهور در استان زنجان به بهره‌برداری رسید.

ایلنا: شرکت پارس حیات فعالیت خود را در بازار ایران با تولید محصولات پوشک بچه تحت نام تجاری مولفیکس و نوار بهداشتی تحت نام تجاری مولپد آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شرکت تولیدی پارس حیات، به منظور تامین بخشی از نیاز بازار ایران در سال 1390 اقدام به تاسیس کارخانه‌ای در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در شهر ابهر از توابع استان زنجان کرد.

این شرکت با افتتاح فاز نخست فعالیت خود را در تولید محصولات بهداشتی تحت نام تجاری مولفیکس و نوار بهداشتی تحت نام تجاری مولپد آغاز کرد.

در حال حاضر شرکت پارس حیات فعالیت خود را در بازار ایران با تولید محصولات پوشک بچه تحت نام تجاری مولفیکس و نوار بهداشتی تحت نام تجاری مولپد آغاز کرده است.

این کارخانه با بهره‌مندی از جدیدترین و مدرن‌ترین تکنولوژی موجود تحت مدیریت کارشناسانی از کشور ترکیه فعالیت می‌کند.

جهت تولید و بسته‌بندی محصولات در این کارخانه از ماشین‌آلاتی فوق‌العاده سریع ساخت کشورهای ایتالیا و آلمان، بدون دخالت دست و به‌صورت کاملاً اتوماتیک استفاده شده است.

این کارخانه با بیش از ۵۰ میلیارد تومان سرمایه در ۲۵ هکتار زمین،دو هکتار سوله و با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد امروز 8 تیرماه به دست رئیس جمهور افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز