خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس کشور در زنجان:

امنیت بستر لازم برای اجرای عدالت در جوامع است

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۹۲

رئیس پلیس کشور با اشاره به اینکه امنیت، عدالت و توسعه سه مولفه وابسته به هم هستند، گفت: امنیت بستر لازم برای اجرای عدالت در جوامع است.

ایلنا: رئیس پلیس کشورگفت: سبقه دینی و مذهبی مردمم استان زنجان موجب شده است این استان از بالاترین شاخص های امنیتی برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده ناجا شامگاه دیروز (سه‌شنبه 4 تیرماه) در جمع نیروهای نظامی و انتظامی استان زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه از انتظار به عنوان تابلوی برجسته ماه شعبان یاد کرد.

وی به ویژگی‌های منتظر واقعی اشاره کرد و ادامه داد: انتظار به معنای نشستن و نگاه کردن نیست، بلکه منتظر واقعی باید زمینه و بستر برای ظهور منجی بشریت را فراهم کند.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه ملت بی حرکت نمی تواند منتظر باشد، خاطرنشان ساخت: منتظر باید در تلاش و جهاد برای رسیدن به نقطه خوبی‌ها باشد.

به گفته فرمانده ناجا انتظار یعنی عشق به خوبی ها و عدالت و بی زاری از ظلم و بیداد است و علاقمند و دوستدار رسیدن فردی است که با ظلم و بدی مبارزه کند.

رئیس پلیس کشور با اشاره به اینکه گناه و ناپاکی موجب دور شدن انسان از حقیقت می شود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران می تواند اسوه ای برای منتظران واقعی آن حضرت باشد.

 

امنیت بستر لازم برای اجرای عدالت در جوامع است

وی یکی از ویژگی های دوران ظهور را امنیت اعلام کرد و گفت: اولین چیزی که در این دوران جایگزین می شود، جایگزینی امنیت به جای ترس است.

سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه امنیت مقدمه عدالت در جوامع است، ادامه داد: این امنیت مقدمه ای است برای عبادت و خدا پرستی و اگر امنیت نباشد عبادت مفهومی ندارد.

رئیس پلیس کشور به سه مولفه امنیت، عدالت و توسعه اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت بستر لازم برای اجرای عدالت در کشور را فراهم خواهد ساخت.

به گفته وی، امنیت و عدالت موجب می شود امکانات و زمینه رفاه عمومی و توسعه کشور فراهم شود و همه مردم از فرصت های یکسان بهره مند شوند.

فرمانده ناجا افزود: امنیت و رفع فقر مقدمه ای برای عبادت پروردگار و انتظار، عشق به عدالت و روشنایی است.

 

زنجان جزء استان های امن کشور است

فرمانده ناجا در ادامه از رشد شاخص های استعداد حرفه ای و معنوی نیروهای انسانی نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد و افزود: نیروی انتظامی زنجان از حیث تجهیزات و امکانات برای اجرای ماموریت ها نیز در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

به گفته سردار احمدی مقدم استان زنجان یکی از امن ترین استان های کشور است و ارتکاب جرایمی همچون قتل، گروگانگیری و سرقت مسلحانه در این استان به صفر رسیده است.

وی ارتباط مردم با حکومت را عامل اصلی امنیت در کشور عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: سبقه دینی و مذهبی مردمم استان زنجان موجب شده است این استان از بالاترین شاخص های امنیتی برخوردار باشد.

فرمانده کل ناجا حمایت های مسئولان استان را در ارتقاء امنیت استان موثر خواند و یادآور شد: این تلاش ها موجب شد حماسه ای دیگر در تاریخ این انقلاب رخ دهد.

وی در پایان اجرای طرح های امنیت اجتماعی در حماسه حضور مردم در انتخابات و جشن های پیروزی در این حماسه و تیم ملی کشورمان را نشان از اقتدار توام با عقلانیت و هوشمندی حاکم بر جامعه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز