خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

جوانان جایگاه مهمی در عرصه سیاسی کشور دارند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۰۷

استاندار زنجان به جایگاه جوانان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این اثرگذاری در عرصه سیاسی چشمگیرتر است.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: جوانان حق خود را در قبال انقلاب ادا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان شب گذشته(29 خرداد) در دومین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) به انتخابات و خلق حماسه سیاسی توسط مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این حضور دشمنان این نظام را ناامید و دوستداران را شاد کرد.

مقام عالی استان با اعلام اینکه این پیروزی ازآن مردم است ادامه داد: انتخاب مردم از روی بصیرت و بدون تاثیرپذیری از فضای منحرف کننده بود.

استاندار زنجان به سهم جوانان در 34 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: 80 درصد رزمندگان 8 سال دفاع مقدس جوانان بودند که باشجاعت و رشادت تمام در برابر دشمن ایستادند.

رئوفی نژاد به نقش جوانان پس از جنگ و در عرصه های علمی اشاره کرد و افزود: در عرصه‌های تکنولوژی و هسته‌ای شاهد حضور جوانان پرانرژی و ولایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از هر امکانی برای شکوفا کردن استعدادهای جوانان استفاده کرد، خاطرنشان ساخت: جوانان حق خود را در قبال انقلاب ادا کردند.

استاندار زنجان به نقش جوانان در دهه سوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان با انگیزه های انقلابی پیرو ولی فقیه هستند و در عرصه های دانشگاهی نیز شاهد درخشش جوانان هستیم.

در پایان این جشنواره از نرم افزار موبایلی اولی الابصار و دبیرخانه گنجواره امام جواد به مناسبت هفته جوان رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز