خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته جوان و در دومین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع)؛

از جوانان برتر زنجانی جلیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۰۴

همزمان با شب ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان از 21 جوان برتر زنجان در دومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) در فرهنگ‌سرای امام خمینی (ره) استان زنجان تجلیل شد.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: جوانان با انگیزه های انقلابی پیرو ولی فقیه هستند و در عرصه های دانشگاهی نیز شاهد درخشش جوانان هستیم.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، ایرج رحمانی مدیر ورزش و جوانان استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه این جشنواره برای دومین سال در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره از 21 جوان برتر استان در بخش‌های قرآن، رسانه، مسجد، ورزش، توانایی‌های خاص، هنرهای تجسمی و دیگر عرصه‌ها تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان جزء برترین‌ها در خلق حماسه سیاسی بودند، ادامه داد: شاهد حضور چشمگیر جوانان زنجانی در پای صندوق‌های رای بودیم.

مدیر ورزش و جوانان استان زنجان پیروزی تیم فوتبال کشورمان را هم تبریک گفت و خاطرنشان ساخت: این پیروزی حلاوت حماسه سیاسی را شیرین‌تر کرد.

رحمانی در ادامه به اقدامات سازمان ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان جزء برترین‌ها در ساماندهی سمن‌ها و شناسایی مراکز فعال در عرصه جوانان است.

به گفته وی، جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در راستای ایجاد زمینه برای بروز ایمان و روحیه فداکاری در نسل جوان، زمینه سازی برای بروز خلاقیت و مشارکت نسل جوان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و تقویت روحیه الگوسازی مناسب برای جوانان و شناسایی جوانان مستعد و برنامه‌ریزی جهت ساماندهی آن‌ها برگزار می‌شود.

رحمانی در پایان خاطرنشان ساخت: در استان زنجان 330 هزار جوان (14 تا 29 سال) شناسایی شده است.

رئوفی نژاد به نقش جوانان پس از جنگ و در عرصه‌های علمی اشاره کرد و افزود: در عرصه‌های تکنولوژی و هسته‌ای شاهد حضور جوانان پرانرژی و ولایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از هر امکانی برای شکوفا کردن استعدادهای جوانان استفاده کرد، خاطرنشان ساخت: جوانان حق خود را در قبال انقلاب ادا کردند.

استاندار زنجان نیز به نقش جوانان در دهه سوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان با انگیزه‌های انقلابی پیرو ولی فقیه هستند و در عرصه‌های دانشگاهی نیز شاهد درخشش جوانان هستیم.

در پایان این جشنواره از نرم افزار موبایلی اولی الابصار و دبیرخانه گنجواره امام جواد به مناسبت هفته جوان رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز