خبرگزاری کار ایران

همزمان با اعیاد شعبانیه؛

164 زوج جوان مددجوی زنجانی زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۷۷

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با اعیاد فرخنده شعبان 164 زوج جوان مددجو زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

ایلنا: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان گفت: سالانه به مناسبت‌های مختلف کمک هزینه خرید جهیزیه و همچنین هدیه ازدواج به جوانان در شرف ازدواج زیر پوشش کمیته امداد اهدا می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، کمال حسنی گفت: یکی از اقداماتی که کمیته امداد در راستای تسهیل امر ازدواج در بین جامعه هدف این نهاد انجام می‌دهد، پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان زیر پوشش این نهاد است.

او با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج در بین مددجویان نیز از دیگر اهداف اهدا و پرداخت کمک هزینه ازدواج به آن‌هاست، اضافه کرد: سالانه به مناسبت‌های مختلف کمک هزینه خرید جهیزیه و همچنین هدیه ازدواج به جوانان در شرف ازدواج زیر پوشش کمیته امداد اهدا می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز به مناسبت اعیاد شعبانیه کمک هزینه ازدواج در قالب کمک هزینه خرید جهیزیه و همچنین هدیه ازدواج به جوانان در شرف ازدواج اهدا می‌شود، تصریح کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه 164 زوج مددجوی زنجانی راهی خانه بخت می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: برای پرداخت این تعداد کمک هزینه 974 میلیون ریال توسط کمیته امداد استان زنجان هزینه شده است.

کمک هزینه ازدواج مددجویی در قالب کمک هزینه خرید جهیزیه، کمک هزینه خرید جهیزیه موردی، کمک هزینه جهیزیه برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار و هدیه ازدواج به مددجویان پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز