خبرگزاری کار ایران

سرپرست روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان خبر داد:

کارگاه فیلمنامه نویسی در حوزه هنری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۵۶

کارگاه فیلمنامه نویسی روز (1 تیرماه) سال 92 در سالن شهید آوینی حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

زنجان ـ ایلنا: مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت:: با برگزاری این کارگاه می‌توان از فیلمنامه نویسان جوان و مستعد در عرصه تولیدات آثار فاخر در حوزه هنری بهره گرفت.

به گزارش ایلنا از زنجان، میثم سیفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، گفت: کارگاه فیلمنامه نویسی با حضور نادر پناه‌زاده، از فعالان عرصه فیلم سازی زنجان روز شنبه (۱ تیر) در سالن شهید آوینی حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، افزود: آموزش افراد مستعد در زمینه نویسندگی و تربیت فیلمنامه نویسان جوان در زنجان از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه است.

سیفی، ایجاد بانک فیلمنامه ویژه حوزه هنری استان زنجان با خرید تعدادی فیلمنامه استاندارد و قابل قبول از کارگاه آموزشی را از دیگر هدف‌های برگزاری این کارگاه برشمرد و ادامه داد: نگرش تخصصی به امر فیلمنامه نویسی نیز از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.

وی اظهار داشت: با برگزاری این کارگاه می‌توان از فیلمنامه نویسان جوان و مستعد در عرصه تولیدات آثار فاخر در حوزه هنری بهره گرفت.

یادآور می‌شود کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی با همکاری واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

گفتنی است علاقمندان جهت شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند ساعت ۱۷ روز (۱ تیرماه) به حوزه هنری استان زنجان مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز