خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت انسجام و یکدلی در راستای اهداف توسعه‌ای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۲

استاندار زنجان با اشاره به خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد ونقش آفرینی مردم استان برای نقش برآبی نقشه‌های دشمنان ایران و اسلام گفت: مردم ایران واستان با درایت، و بصیرت نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کردند.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: شهرک کشاورزی تولیدی توسط بانوان در هفته جهاد کشاورزی راه اندازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان، امروز ظهر در همایش تجلیل از کشاورزان وگرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با اشاره به نقش آفرینی مردم استان زنجان در انتخابات آنرا یک گام بسیار موثر در نظام عنوان کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان همواره وهمیشه حماسه ساز نقش آفرین بودند گفت: در ۲۴خرداد شاهد افزایش ۹درصدی مشارکت مردم استان در انتخابات با مقایسه میانگین کشوری بودیم.

وی با تاکید بر حامیان ومسئولین ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در ایران گفت: با انسجام ویکدلی در راستای اهداف توسعه‌ای استان می‌توان شاهد گامهای موثر برای استفاده از ظرفیتهای توسعه‌ای در بخش‌های مختلف بود.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی گفت: تاکید کاندیداهای ریاست جمهوری قبل از رای گیری هم بر استفاده از ظرفیتهای بخش کشاورزی در ایران بوده است.

مقام عالی استان در این زمینه تصریح کرد: باید از ظرفیتهای مطلوب در این زمینه در استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در این بخش شاهد به بهره برداری رسیدن از طرح‌ها در این بخش در استان زنجان باشیم افزود: استان زنجان در بخش کشاورزی شاهد گامهای بلند در این راستا بوده است.

استاندا رزنجان با بیان استعداد‌ها و ظرفیت‌ها استان در این زمینه افزود: سهم استان زنجان در بخش کشاورزی از سهم کشوری مطلوب و دارای رتبه بر‌تر کشوری است.

رئوفی‌نژاد در ادامه در بخش از سخنان خود در زمینه استفاده از اراضی دیمی استان گفت: در این راستا دارای عملکرد ضعیف وغیر قابل قبول هستیم که باید جدی گرفته شود.

استاندار زنجان با اشاره به پرداخت تسهیلات در این زمینه خاطر نشان کرد: در استان زنجان شاهد اقدامات مطلوب برای جذب تسهیلات در بخش کشاورزی بودیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان در سالهای اخیر در بخش کشاورزی دارای عملکرد مطلوب بوده است افزود: صادرات محصولات کشاورزی نگران کننده است.

وی در پایان با تاکید بر طرف کردن مشکلات صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات استان اظهار کرد: استان زنجان اولین استان در سطح کشور است که شهرک کشاورزی تولیدی توسط بانوان در هفته جهاد کشاورزی راه اندازی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز