خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خبرداد:

استان زنجان از استانهای امن کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۶۷

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به گزارش عملکرد 2ماهه نیروی انتظامی استان زنجان گفت: استان زنجان جزو استانهای امن کشور است.

زنجان ـ ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس استان زنجان دارای ارزیابی بالا در سطح کشور است.
به گزارش خبر نگار ایلنا از زنجان، سرهنگ علیرضا صالحی، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش مطلوب از عملکرد نیروی انتظامی استان زنجان در طول دو ماهه سالجاری گفت: در استان زنجان در طول این مدت شاهد کاهش جرائم خشن بودیم.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه با تشکیل هیئت های بازرسی در نیروی انتظامی استان زنجان، پلیس استان زنجان
دارای ارزیابی بالا در سطح کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف 100درصدی قتلها در استان زنجان افزود: اغلب قتلها دارای ریشه های قابل بررسی در جامعه است.

وی در زمینه انجام سرقت در جامعه تصریح کرد: سرقت توسط افراد دارای تبعات وزیر ساختهای است که از آن جمله مراقبت صحیح از اموال توسط افراداست که باید توسط خود افراد جامعه تمهیداتی برای مراقبت از اموالشان اندیشیده شود.

صالحی در ادامه یاد آور شد: مردم جامعه زنجان به دلیل احساس امنیت بالا در جامعه خودرو ها و، وسائط نقلیه خودرا رها می کنند وموجبات سرقت اموال خود می شوند که در این راستا پلیس استان در زمینه کشف سرقتها نیز موفق بوده است واز مردم خواست که در این زمینه هشیار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان امنیت حاصل در جامعه را بدلیل ایثارگری، جانفشانی وپاسداری جوانان سپاهس وبسیجی در طول 8سال دفاع مقدس عنوان کرد وگفت: شاهد کاهش 5درصدی تصادفات مرگبار در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این زمینه بودیم.

صالحی در بحث مواد مخدر نیز یاد آور شد: با اجرای طرحهای متعدد در این زمینه دارای توفیقات مطلوب بودیم.

وی در این زمینه خبر از انهدام 5 باند تهیه وتوزیع مواد مخدر داد وگفت:‌57 خودرو، 90کیلوگرم مواد مخدر و397نفردر این زمینه توقیف،منهدم و دستگیر شدند.

صالحی در راستای کشف مشروبات الکلی در استان نیز خاطر نشان کرد:‌37 نفر در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بحث قاچاق کالا از استانهای همجوار را با توفیقات مطلوب در استان زنجان برشمرد وگفت:‌در این زمینه دارای توفیق بسیار مناسب با مبلغ 1ونیم میلیارد تومانی بودیم.

سرهنگ صالحی در ادامه از کشف 16قبضه سلاح جنگی وشکاری با دستگیری 17نفر داد و گفت: شاهد کشف 2هزار تجهیزات گیرنده ماهواره در این مدت در استان بودیم.

وی در بخشی از سخنان خود مردم استان زنجان را مردمان دیندار با باورهای دینی بالا عنوان کرد و گفت: مردم استان زنجان دارای همکاری مناسب ومطلوب با پلیس هستند.

سرهنگ صالحی در پایان مجموع کشف مواد مخدر در استان را 140کیلوگرم برشمرد و تاکید کرد: خانواده ها با فرزندان جوان ونوجوان خود رابطه دوستانه وصمیمی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در کمین جوانان داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز