خبرگزاری کار ایران

مدیریت توزیع برق زنجان اعلام کرد:

فعالیت امور برق شمال زنجان گسترش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۱۹

با افزایش انشعاب های جدید برق در حوزه فعالیت امور برق شمال زنجان فیدر جدید رضوان مورد بهره برداری قرار گرفت.

زنجان ـ ایلنا: مدیریت توزیع برق زنجان گفت:، با برقدار شدن فیدر رضوان از پست 63 كیلو ولت گلشهر، ضلع شمالی میدان بسیج، سایت آهن فروشان تا پست شهید غایتی زنجان در فاز اول و روستاهای چوره ناب و زرنان نیز از طریق این فیدر تامین برق خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اكبرجعفری مدیریت توزیع برق زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: در همین راستا واحدهای مسكونی 784 واحدی مهر پونك و 2244واحدی مهر رضوان و ساختمان های تازه ساخت فازهای 5 و6 گلشهر و همچنین تامین برق موقت 73هكتاری مهر شهر به بهره برداری رسید.

به گفته وی، با برقدار شدن فیدر رضوان از پست 63 كیلو ولت گلشهر، ضلع شمالی میدان بسیج، سایت آهن فروشان تا پست شهید غایتی زنجان در فاز اول و روستاهای چوره ناب و زرنان نیز از طریق این فیدر تامین برق خواهند شد.

جعفری ادامه داد: با انجام این مانور بر روی شبكه های توزیع نیروی برق زنجان سوابق مشتركان ذكر شده به حوزه فعالیت امور برق شمال زنجان افزوده شده و مشتركان برق نیز قادر خواهند بود برای انجام خدمات اداری به این امور مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز