خبرگزاری کار ایران

از ابتدای تاسیس تاکنون صورت گرفت؛

پرداخت 242 میلیارد تومان تسهیلات از صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۳۰

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان گفت: از ابتدای تاسیس صندوق مهر امام رضا(ع) در استان زنجان تاکنون 242 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان اختصاص یافته است.

زنجان- ایلنا: مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان گفت: طراحی طرح های توجیهی مهر امام رضا(ع) به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید مقدم پناه مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان در مراسم تجلیل از خادمان صندوق مهر امام رضا(ع) گفت: تاکنون 242 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است که از این مبلغ 159 میلیارد تومان مربوط به تسهیلات ازدواج است.

وی با بیان اینکه تاسیس صندوق مهر امام رضا(ع) از دستاوردهای دولت نهم و دهم است، ادامه داد: در استان زنجان نیز این صندوق عملکرد بالایی در ارائه تسهیلات به متقاضیان داشته است.

مقدم پناه به ارائه گزارش سال گذشته این صندوق در استان پرداخت و یادآور شد: سال گذشته ضریب اعتباری استان از 1.63 درصد به 1.83 درصد ارتقاء یافت.

وی به تهیه و تنظیم طرح های توجیهی رایگاهن به متقاضیان اشتغال در استان خبر داد و گفت: طراحی طرح های توجیهی مهر امام رضا(ع) به صورت رایگان انجام می شود.

این مقام مسئول به برگزار دوره های آموزشی ویژه 2545 نفر از متقاضیان در صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان اشاره کرد و افزود: تمام نامه های درخواستی مردم در پی سفرهای ریاست جمهوری و واصله از سامانه سامد بررسی شده است.

به گفته پناهی مقدم تاکنون تسهیلات اشتغال به مبلغ 83 میلیارد تومان به تعداد 9598 فقره و تسهیلات ازدواج به مبلغ 159 میلیارد تومان به 81 هزار و 38 نفر پرداخت شده است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) خاطرنشان ساخت:استان زنجان در بحث ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی نیز جزء استان های پیشرو است.

به گفته وی 96 درصد از طرح های اشتغال که از صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان تسهیلات دریافت کرده اند، فعال هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز