خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

بزودی در استان زنجان شهرک کشاورزی تولیدی بانوان کلنگ زنی می شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۴۶

جذب اعتبارات متعلق به بخش کشاورزی استان زنجان رضایت بخش نبوده است.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: 1میلیارد تومان تسهیلات در زمینه ایجاد واحداث شهرک کشاورزی تولیدی بانوان در استان اختصاص داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد، استاندار زنجان، امروز ظهر در جلسه توسعه کشاورزی استان زنجان با اشاره به تعامل دستگاههای اجرایی استان زنجان در بخش کشاورزی افزود: طرحهای مشکلدار برای ارائه تسهیلات باید از اجرای طرح خارج وطرحهای جدید جایگزین طرحهای مشکلدار شود تا بتوان از جذب اعتبارات تخصیص یافته در این زمینه نهایت استفاده را در استان برد.

استاندار زنجان بابیان اینکه استان زنجان دارای پتانسیلها وظرفیتهای بالای کشاورزی وتولیدات محصولات کشاورزی است افزود: هنوز سهم اعتبارات کشاورزی در سال 92 به استان ابلاغ نشده است.

مقام عالی استان با تاکید بر ایجاد ظرفیتهای جدید دراستان زنجان در حوزه کشاورزی خبر از کلنگ زنی شهرک کشاورزی تولیدی بانوان استان زنجان داد.

رئوفی نژاد با اشاره به لازمه اجرای کارهای الگویی وارائه راهکارها در این زمینه خاطر نشان کرد: 1میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه به ایجاد واحداث این طرح اختصاص داده شود.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه مسئولین باید از اختیارت، ظرفیتها و امکانات در این راستا در استان استفاده کنند یاد آور شد: وجدان کاری در این زمینه بسیار اساسی در انجام مسئولیتهاست.

وی کم کاری مسئولین دستگاههای اجرایی وگره سیستم بانکی در کشور واستان را در این زمینه غیر قابل توجیه عنوان کرد وگفت:‌سیستم مریض اجرایی بروکراسی اجرایی استان وکشورحل مسائل کشور را مختل ومردم جامعه را سرگردان کرده است.

استاندار زنجان در پایان بابیان اینکه مسئولین جواب کم کاری وپاسخ وجدان خود و بازخواستهای مردم را در یک برهه زمانی بر عهده خواهد داشت تصریح کرد: باید در اجرای امور به نحو احسن کارکرد تا مردم نیز به ان خواسته های خود در جامعه برای پیشرفت برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز