خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی

الان زمان کار تیمی در ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۹

مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی "کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران "‌در شمالغرب کشور با شاره به اهمیت برگزاری انتخابات گفت: انتخابها سرنوشت سازند.

زنجان ـ ایلنا: مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی "کاندیدای یازدهمین دروه ریاست جمهوری ایران "در شمالغرب کشورگفت: کارخانجات وشرکتهای ایران گرد گرفته اند وتعطیل شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار منصور عزتی، مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری در منطقه شمالغرب کشورشامگاه دیروز در جمع مردم زنجان وخبرنگاران در مسجد جامع زنجان گفت:‌ انتخابهای مردم سرنوشت سازند.

عزتی با بیان اینکه مسائل، مشکلات ومعضلات در زمینه های گوناگون وفساد، گرانی وبداخلاقی ها را به پای انقلاب نگذارید گفت: اینها محصول انتخاب غلط مردم است.

وی با اشاره به سختی امرار ومعاش امروزی خانواده ها در ایران گفت:‌ باید دست پدران را دراین زمینه بوسید که به سختی با دو، سه شیفت کار می کنند باز در معاش خانواده خود درمانده اند.

فرمانده دوران دفاع مقدس در جنگ با اشاره به پرداخت سوبسید کم بیمه ها در امور بهداشتی به خانواده ها افزود: این درصد باید بالاتر از نرخی می شد که امروز به خانواده ها در امور بهداشتی وردمانی پرداخت می شود.

مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی "کاندیدای یازدهمین دروه ریاست جمهوری ایران " در شمالغرب کشور با بیان اینکه امام ورهبری وآرمانهای انقلاب و رهبری از این مسائل در کشور بیزاری داشته و دارند افزود: رفع مشکلات ومعضلات اقتصادی از مهمترین اقدامات در وضعیت کنونی است.

عزتی در ادامه توانایی رفع مشکل مردم را مهم ارزیابی کرد وگفت:‌ ما افتخار می کنیم که در طول جنگ جوانان ایران در جبهه ها جنگیدند و پیروز شدند.

مشاور دبیر مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروز مردم با فقر وگرانی، مشکلات اقتصادی واجتماعی می جنگند تصریح کرد: این وضعیت شایسته ملت بزرگ ایران نیست.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه شرکتها وکارخانجات تعطیل ویا در آستانه تعطیلی اند گفت: ‌کارخانجات ایران گرد گرفته است.

عزتی همچنین در زمینه مناظرات انجام گرفته و پخش شده کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری از صدا وسیما نیز گفت: این مناظرات مناسب ومطلوب نبوده است.

وی رضایی را تنها اقتصاد دان در بین 8نفر کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری برشمرد وگفت:‌ وی برنامه ای اقتصادی دارد وتمام فراز ونشیب ها را در این زمینه می داند ومی شناسد.

مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی ادامه داد: که امروز وقت آن است که از یک اقتصاد دان در مسائل اقتصادی کشور استفاده شود.

عزتی با بیان اینکه کشور ما همانند سایر کشورهای پیشرفته در زمینه اقتصاد پیشرفت نکرده است افزود: زمان سوپر من ها گذشته است.

مسئول ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شمالغرب کشور در این زمینه گفت: انتظار نداشته باشید که یک نفر به تنهایی بتواند از پس مشکلات بربیاید.

وی در این راستا یاد آور شد زمان زمان کار تیمی است.

عزتی در پایان با اشاره به ظرفیت وتواناییهای ایران اسلامی وپیروی ملت ایران از فرمامین ومنویات رهبری گفت:‌ کشور ایران به یک اقتصاد دان نیازمند است وانتخاب اصلح در انتخابات یازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران مهمترین اصل در این زمینه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز