خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان همیاری شهرداریهای استان زنجان خبرداد:

تله کابین منطقه گردشگری گاوازنگ زنجان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۴۹

رئیس سازمان همیاری شهرداریهای استان زنجان با اشاره به اجرای طرحهای منطقه ویژه گردشگری گاوازنگ زنجان گفت: با رفع موانع اجرایی و استقرار تجهیزات تله کابین زنجان تا پایان سال 93 به بهره برداری می رسد.

زنجان - ایلنا: رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: طرح مجموعه تفریحی پارک کوهستان در ضلع شمالی سد اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد مهدی احمدیان، رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان شامگاه دیروز در مراسم کلنگ زنی سه طرح بزرگ مجموعه پارک کوهستان، مجتمع تجاری و پارک صفه در منطقه گردشگری منطقه گاوازنگ زنجان گفت: این طرح‌ها با مبلغی 40 میلیارد تومانی به بهره برداری خواهند رسید.

احمدیان با بیان اینکه در سالجاری این مبلغ برای زیرساخت‌ها و توسعه این منطقه هزینه خواهد شد افزود: پارک صفه در منطقه گاوازنگ در سالجاری به بهر برداری می‌رسد.

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با شاره به اجرای این سه طرح بزرگ در این منطقه ویژه گردشگری زنجان گفت: طرح مجموعه تفریحی پارک کوهستان در ضلع شمالی سد اجرا خواهد شد.

احمدیان در ادامه اجرای این طرح‌ها را در این منطقه داری توجیه اقتصادی، اجتماعی و رفاهی بالایی دانست وافزود: 2 ونیم میلیارد تومان هزینه اجرایی این طرح با زمان 5 ماهه خواهد بود که در درآبانماه این طرح به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به 18 میلیارد ریالی اعتبار اختصاصی هزینه پارک صفه در این منطقه گفت: 50 درصد این اعتبار در سال جاری و زمان بهره برداری ان نیز سال 93 خواهد بود.

احمدیان در بخش از سخنان خود با اشاره به احداث مجموعه باغ ایرانی در این منطقه گفت: با برآورد اجرایی این طرح امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن باشیم.

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان در زمینه اجرای تله کابین گاوازنگ زنجان تصریح کرد: با استقرار تجهیزات و رفع موانع اجرایی تا پایان سال 93 این طرح نیز به بهره برداری می‌رسد.

احمدیان در پایان اجرای این طرح‌ها را در این منطقه ویژه بسیار حائز اهمیت برشمرد وگفت: برای حفاظت از محیط زیست این منطقه و استان زنجان نیز برنامه های ازجمله کاشت تعدادی اصله نهال را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز