خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

مقاومت دزفولی‌ها در جنگ موجب دلگرمی و پایداری مردم سراسر کشور بود

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۵

استاندار زنجان به روز چهارم خرداد با عنوان مقاومت و پایداری و روز دزفول اشاره کرد و گفت: مقاومت دزفولی ها در جنگ موجب دلگرمی و پایداری مردم سراسر کشور بود.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: استاندار زنجان گفت: لحظه به لحظه این روزها در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است و نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار و خودکفایی خود را مدیون 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان امروز(4 خرداد) در صبحگاه مشترک نیروهای سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: در این روزها روحیه ایثار و ولایت پذیری و حماسی مردم ایران اسلامی موج می زد.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک مقطع پرافتخار و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، ادامه داد: به جهت فضای معنوی و روحیه ایثار و فداکاری رزمندگان این دوران به فرموده مقام معظم رهبری به یک ذخیره معنوی و گنج بی پایان تبدیل شد.

استاندار زنجان ادامه داد: لحظه به لحظه این روزها در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده است و نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار و خودکفایی خود را مدیون 8 سال دفاع مقدس است.

سردار جنگ در دفاع مقدس با عنوان اینکه دین مداری و ولایت پذیری ملت ایران در طول این جنگ تحمیلی به جهانیان ثابت شد، اظهار داشت: این جنگ انقلاب اسلامی را به جهانیان شناساند.

وی همچنین با اشاره به اینکه این دوران انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرده است، ادامه داد: بیداری اسلامی که در گوشه گوشه دنیا موج می زند، نشات گرفته از این انقلاب است.

استاندار زنجان به عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر نیز اشاره و با یادآوری اینکه این عملیات فتح الفتوح جنگ و قله پرافتخار این دوران است، ادامه داد:به جهت استفاده از تاکتیک های غیرکلاسیک این عملیات دارای نقاط قوت بالایی بود و علت پیروزی نیروهای انقلابی در این عملیات استفاده از این تاکتیک بود.

رئوفی نژاد به اجرای این عملیات در مدت 23 روز اشاره کرد و یادآور شد: خرمشهر به جهت موقعیت جغرافیایی حساس نقش اثرگذاری در جنگ داشت و فتح آن در این دوران نقطه عطفی در طول 8 سال دفاع مقدس بود.

وی در ادامه به روز چهارم خرداد و روز دزفول اشاره کرد و افزود: مردم این شهر با وجود حملات بی وقفه دشمن و بمباران شهر، همچنان در خانه های خود ماندند و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کردند.

استاندار زنجان به شهدای 8 سال دفاع مقدس و دزفول اشاره کرد و یادآور شد: مردم دزفول علاوه بر مقاومت در برابر دشمن تدارک جنگ را نیز برعهده داشتند و این روحیه استقامت موجب دلگرمی مردم در سراسر کشور بود.

این مقام مسئول در پایان به خلق حماسه ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی و در روز انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن به دنبال تخریب نظام با تلاش های مذبوحانه خویش است ولی ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر می آفرینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز