خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان خبرداد:

موسیقی غواصان زنجان در مرکز زنجان تولید شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۷

مسئول روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: قطعه موسیقی غواصان زنجان در واحد موسیقی مرکز زنجان تولید ومورد تصویب و تقدیر شورای کارشناسی موسیقی استان ها واقع شد.

زنجان ـ ایلنا: مسئول روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: قطعه موسیقی غواصان تولید شده در مرکز زنجان بدلیل استفاده از ظرفیت های موسیقی آذری و همچنین شعر پر محتوا در نشان دادن حماسه آفرینی های رزمندگان گردان غواصان زنجان بسیار باکیفیت است.

به گزارش ایلنا از زنجان،‌ مسئول روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان موسیقی حماسی آشیقی غواصان زنجان در مرکز زنجان با نام آذری (جنگی کوراوغلو) که با تنظیم، خوانندگی وشعر التفات داود بیگی، با ساختار ارکستر محلی و موضوع دفاع مقدس به مدت 5 دقیقه و 7 ثانیه در مرکز زنجان تولید و توسط شورای کارشناسی موسیقی مراکز استان ها مورد بررسی، تصویب وتقدیر قرار گرفت.

گفتنی است این قطعه موسیقی تولید شده بدلیل استفاده از ظرفیت های موسیقی اذری و همچنین شعر پر محتوا در نشان دادن حماسه افرینی های رزمندگان گردان غواصان زنجان و اجرای با کیفیت و با احساس خواننده مورد تشویق شورای موسیقی استانها قرار گرفته و از شبکه های سراسری صدا و سیما قابل پخش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز