خبرگزاری کار ایران

دانش آموزان سلطانیه موفق‌تر از سال‌های گذشته عمل کردند

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۹

کارشناس امور قرآنی اداره آموزش وپرورش منطقه سلطانیه گفت: دانش آموزان منطقه سلطانیه در مسابقات فرهنگی و هنری مرحله استانی حائز رتبه‌های برتر بودند.

 ایلنا: کارشناس امور قرآنی اداره آموزش وپرورش منطقه سلطانیه گفت: در مجموع منطقه در مسابقات در کسب رتبه های برتر رشد صد در صدی داشته است.

به گزارش ایلنا از زنجان،‌ موحدی کارشناس امور قرآنی اداره آموزش وپرورش منطقه سلطانیه امروز گفت: در سال جاری 23 نفر از دانش آموزان منطقه موفق شدند در مرحله استانی مسابقات قرآنی حائز رتبه های برتر شوند.

کارشناس امور قرآنی اداره آموزش وپرورش منطقه سلطانیه گفت:‌8 نفر از این برگزیدگان در مقطع راهنمایی و 15نفر در مقطع متوسطه هستند. 6 نفر رتبه اول را را در رشته خود کسب کرده اند که سه نفر در مقطع راهنمایی و سایر نفرات در مقطع متوسطه هستند.

موحدی در خصوص زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات گفت: نفرات اول پسران در رشته های تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاءنماز 8 تا 11 تیر در رقابت های کشوری در شهر مشهد به رقابت خواهند پرداخت.

وی نفرات اول دختران هم از 13 تا 16 تیر در همین شهر با هم به رقابت خواهند پرداخت. نفرات برتر رشته های قرائت، حفظ، مداحی واذان پسران از 25 الی 27 مرداد و دختران از 27 تا 30 مرداد در شهر قزوین با هم به رقابت خواهند پرداخت.

کارشناس امور قرآنی منطقه در خصوص نتایج سال گذشته این رقابت ها گفت: در سال گذشته در همین مرحله 10 نفر از دانش آموزان و یک نفر از همکاران موفق شده بودند رتبه های برتر را به خود اختصاص دهند که 2 نفر موفق به کسب رتبه ی اول در رشته خود شده بودند.

وی گفت:‌ در مجموع منطقه در مسابقات در کسب رتبه های برتر رشد صد در صدی داشته است.

موحدی افزود:‌ مسابقات کتبی مرحله استانی در بین دانش آموزان مقاطع راهنمایی متوسطه دختران و پسران و فرهنگیان روز چهارشنبه ۲۸ فروردین در رشته های مفاهیم، احکام، صحیفه سجادیه، اذان و تفسیر برگزار گردیده بود.

در پایان لازم به ذکر است مسابقات عملی استانی قرآنی نیز اوایل اردیبهشت در رشته های قرآئت، حفظ، تفسیر، مفاهیم، احکام، انشاء نماز، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و مداحی برگزار شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز