خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت فرهنگی کمیته امداد زنجان خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی خانواده برای زنان و دختران مددجوی کمیته امداد زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۴

در دوره آموزشی مذکور نحوه تربیت فرزند، انجام ازدواج مجدد موفق، نحوه مدیریت اقتصادی زندگی و... به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد ابهر و خرم دره آموزش داده شد.

زنجان ـ ایلنا: سرپرست مدیریت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی خانواده برای زنان و دختران مددجوی کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد رضا صراطی با اعلام این خبر گفت:  کمیته امداد استان زنجان به منظور افزایش مهارت و ارتقای سطح آگاهی زنان سرپرست خانوار و دختران مددجوی این نهاد کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی با حضور دکتر درویشی برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه افزایش توانایی‌های مهارتی زنان سرپرست خانوار از جمله موضوعات مورد توجه امداد در بخش‌های مختلف است، اضافه کرد: در دوره آموزشی مذکور نحوه تربیت فرزند، انجام ازدواج مجدد موفق، نحوه مدیریت اقتصادی زندگی و... به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد ابهر و خرم دره آموزش داده شد.

سرپرست مدیریت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در پایان همچنین به کارگاه‌های آموزشی دختران بازمانده از تحصیل در شرف ازدواج نیز اشاره کرد و گفت: در این دوره نیز نحوه تشکیل زندگی مشترک، معیارهای ازدواج صحیح و موفق، چگونگی ازدواج با فرد ایده‌آل و... به این گروه از جامعه هدف آموزش داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز