خبرگزاری کار ایران

آیت اله حائری شیرازی در زنجان:

بصیرت لازمه دنیای امروز است

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۱۹

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه لازمه مقابله با تهدید ها وتحریم های دشمنان آگاهی و هوشیاری است، بصیرت را لازمه دنیای امروز خواند.

زنجان ـ ایلنا: نماینده مجلس خبرگان رهبری در زنجان گفت: امروز ملت ایران به واسطه تحریم ها و فشارهایی که وارد می شود به منصه امتحان گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت اله محمد صادق حائری شیرازی نماینده مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به ظلم ابرقدرت ها در دنیای امروز گفت: علت تجمع دولت های مختلف بر گرد این حکومت ها به جهت پیروزی هایی است که این قدرت ها در اثر کشتار مردم بی گناه کسب کرده اند.

آیت الله حائری شیرازی ادامه داد: استکبار جهانی با این کشتارها حقانیت و مشروعیت کسب می کند که در این جهان موجب ترس و خوف ملت ها و جوامع شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری لازمه ظهور امام زمان(عج) را ایمان به قدرت ایشان عنوان کرد و گفت: باید در شدیدترین حالات به ایشان ایمان بیاوریم تا ظهور کنند.

آیت اله حائری شیرازی به مقوله شهادت و مرگ از روی بصیرت و آگاهی در راه خدا اشاره کرد و یادآور شد: آنچه موجب شد که امام راحل مدال افتخار را بر سینه حسین فهمیده بزنند شهادت از روی بصیرت و در راه ولایت بود.

نماینده مجلس خبرگان به آزمون بزرگ بصیرت در دنیا امروز اشاره کرد و گفت: امروز ملت ایران به واسطه تحریم ها و فشارهایی که وارد می شود به منصه امتحان گذاشته شده است.

آیت اله حائری شیرازی به مقوله ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: نماز، روزه و فروع دین عدد هستند ولی ولایت علامت است و این اعداد بدون علامت هیچ معنا و مفهومی ندارند.

نماینده مجلس خبرگان اساس حاکمیت را مردم اعلام کرد و افزود: دولت ولایت دارد و نباید اجازه بدهد ثروتمند ثروت خود را پشتوانه عقد قرادادها قرار دهد و باید پشتوانه ضعیف باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز