خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای استان زنجان:

تسریع در اجرای طرح‌های اجرایی الویت برنامه‌های آبفای استان است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۷۷

مدیر عامل شركت آب و فاضلاب استان زنجان برنامه ریزی برای تسریع در اجرای پروژه های اجرایی و تمهیدات لازم برای بهره گیری حداكثری از ظرفیتهای موجود منابع مالی مختلف همراه با نظارت مستمر بر پیشرفت پروژه ها از الویتهای كاری معاونت مهندسی و توسعه آبفای استان اعلام کرد.

زنجان ـ ایلنا: مدیر عامل آبفای استان زنجان گفت: به پروژه های فاضلاب شهری و استفاده از روشهای جدید تامین منابع مالی بالاخص بخش خصوصی باید توجه جدی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رنجان،‌ مسلم پور نصرت مدیر عامل شركت آب و فاضلاب شهری استان با اشاره به وظایف معاونت مهندسی و توسعه افزود: ارزیابی سالانه و مستمر كلیه پیمانكاران و مشاوران طرف قرارداد و اقدام در تنظیم تعاملات آتی شركت بر اساس نتایج ارزیابیها از وظایف كاری این معاونت است.

وی به استفاده از تجارب شركتهای موفق اشاره كرد و گفت: استفاده تعریف شده از تجارب شركتهای موفق در صنعت آب و فاضلاب كشور در حوزه های مختلف و مرتبط با وظایف باید عملیاتی شود.

وی همچنین تصریح كرد: به پروژه های فاضلاب شهری و استفاده از روشهای جدید تامین منابع مالی بالاخص بخش خصوصی باید توجه جدی شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری در پایان متذكر شد: كنترل دقیق طرحهای مطالعاتی و اكتفا به نیازمندیهای واقعی در پروژه ها و رعایت اصل صرفه جویی و پرهیز از هزینه های قابل اجتناب ضروری و مهم می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز