خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان خدابنده:

عزت ایران با خون شهیدان ماندگار شد

امام جمعه شهرستان قیدار گفت:عزت و اقتدار امروز ایران با خون شهیدان ماندگار شده و در این راستا باید نسبت به پایداری و اقتدار و استقلال این انقلاب تلاش کرد.

زنجان ـ ایلنا:‌ امام جمعه شهرستان قیدار با اشاره به اقتدار ایران اسلامی افزود: خون شهدا موجب اقتدار ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت اسلام طهماسبی در مراسم افتتاح هنرستان پسرانه شهر قیدار، افزود:هشت سال دفاع مقدس یاد آور خون شهیدانی است که با نثار جان خود درخت انقلاب را تنومند کردند.

وی اظهار داشت:در دولت عدالت محور به توسعه شهرها و روستاها بسیار توجه شده است که در این راستا در شهرستان قیدار تا سال 84 تنها یک هنرستان دخترانه و پسرانه وجود داشت ولی امروز تعداد هنرستانها افزایش پیدا کرده است.

امام جمعه شهرستان قیدار، به اجلاس سران غیر متعهدها اشاره کرد و افزود: این اجلاس در کشور دستاوردهای خوبی داشت و نام ایران را در جهان به عنوان یک کشور اسلامی عدالت محور معرفی کرد.

طهماسبی یاد آور شد:دولت نهم و دهم عدالت را در جامعه توسعه و ترویج داد چرا که امروز خدمات دولت در همه شهرها و روستاها وجود دارد و مردم از این خدمات استفاده می کنند.

وی افزود:حق مردم است که از خدمات دولت استفاده کنند چرا که این نظام با حمایت مردم و خون فرزندان این خاک در جهان شناخته شده است.

امام جمعه شهرستان قیدار گفت:امروز ایران با نام شهیدان در جهان شناخته شده است و باید باید این راهها ادامه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز