خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان خبرداد:

سازمان تجهیز و نوسازی مدارس استان زنجان رتبه برتر را در کشور دارد

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت:سازمان تجهیز و نوسازی مدارس استان در پنج سال گذشته جزو اسه استان برتر در بین 31 کشور است.

زنجان ـ‌ ایلنا: مدیر کل نوسازی وتجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب این سازمان گفت: پروژه های در دست احداث این سازمان در استان زنجان تا پایان دولت دهم به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،مهدی آقاخانی ظهر امروز در مراسم افتتاح هنرستان پسرانه شهر قیدار، در دولت عدالت محور 122 پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان قیدار با 419 کلاس درس ایجاد شده است که در این راستا 72 پروژه با 271 کلاس درس تحویل داده شده است.

وی اظهار داشت:مابقی پروژه ها تا پایان دولت دهم به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت:امسال 14 پروژه با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در شهرستان خدابنده شروع شده است.

رفیعی تاکید کرد:مهرماه امسال نه پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال افتتاح شده است.

وی، به افتتاح پروژه هنرستان پسرانه شهر قیدار اشاره کرد و افزود: این پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بود که دارای 3 هزار و 876 متر مربع، و مساحت محوطه 6 هزار و 715 متر مربع و طول دیوار محوطه 300 متر می باشد.

فرماندار شهرستان قیدار افزود:اعتبار هزینه شده برای این پروژه 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

رفیعی یاد آور شد:این هنرستان در هفت رشته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود:تجهیز و نوسازی مدارس در استان با رعایت استانداردها و بهترین کیفیت ساخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز