خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

با برنامه ریزی دقیق شاهد تحقق حماسه اقتصادی خواهیم بود

کد خبر : ۶۳۰۹۰

استاندا رزنجان با اشاره به اقدامات مطلوب انجام گرفته توسط دستگاههای اجرایی در ایام منتهی به آخر سال گذشته وایام نوروزسالجاری گفت: ایجاد آرامش در بازار منجربه ایام تعطیل پرخاطره و خوش برای مردم شده بود.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: ایجاد آرامش در بازار حاصل تلاش بی وفقه دستگاههای اجرایی ونظارتی بازرسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد،استاندار زنجان شامگاه دیروز در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: بحث حل مسائل اقتصادی در جامعه همواره مهم واساسی بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه با برنامه ریزی دقیق وهدفمند در بازار شاهد نتایج آن درزندگی مردم خواهیم بود افزود: در سالجاری به جهت کار مضاعف با ایجاد انگیزه های تشویقی وبرنامه ریزی دقیق وهدفمند شاهد تحقق حماسه اقتصادی خواهیم بود.

مقام عالی استان با بیان اینکه همواره بحث مسائل اقتصادی در جوامع برای مردم مهم و اساسی بوده است تصریح کرد: امیدواریم مسئولان به این وظیفه انقلابی، ولایی بعنوان مدعیان و پیروان ولایت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت توسعه کشور جامه عمل بپوشانند.
در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان با ارائه گزارش عملکرد از سال گذشته گفت:‌ با اقدامات انجام شده وساماندهی بازار گوشت در زنجان شاهد ایجاد تعادل در باز ار گوشت بودیم.

معصومی با اشاره به قیمت گوشت مرغ در بازار گفت: در حال حاضر گوشت مرغ به قیمت 4هزار و900کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه شاهد کاهش قیمت 18درصدی قیمت تخم مرغ بودیم افزود: در این زمینه قیمت شیر وغیره نیز تا حد ممکن متعادل شده است.

معصومی در پایان اجرای طرح نظارتی روزهای پایانی سال گذشته و،‌ اوایل 92 را مناسب ومطلوب عنوان کرد وگفت: در این زمینه دستگاههای اجرایی، نظارتی و بازرسی عملکرد مطلوب داشته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز