خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد:

آمادگی دریافت اخبار حوادث سامانه 147 هلال احمر استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان سامانه 147 اطلاع رسانی حوادث و سوانح جمعیت هلال احمر استان زنجان مرکز پاسخگویی امدادی آماده دریافت خبر حوادث و سوانح از سوی مردم و مسافرین است.

زنجان ـ ایلنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خودروهای مستقر در پایگاه های امداد و نجات بین شهری در سطح استان در ایام اجرای طرح در طول 24 ساعت در محورهای مربوطه به شعاع 10 کیلومتر سه بار طی ساعات 5 تا 15 و 23 تا 16 و 7تا 24 به گشت زنی مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌علی طاهری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: برای ارائه خدمات و افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی در ایام تعطیلات نوروزی پست های امداد و نجات این جمعیت در قالب هفت پست ثابت و سه پست موقت و سه پست سیار در 6محور مواصلاتی استان زنجان مستقر هستند.

وی یادآورشد: ایجاد اطمینان خاطر و آرامش فکری برای مسافرین درطول مسیرهای مسافرتی با رؤیت نیروهای امدادی، افزایش توان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جهت ارائه مطلوبترین و سریعترین عملیات پاسخگویی به در راه ماندگان و آسیب دیدگان ناشی از تصادفات جاده ای در ایام تعطیلات نوروزی از جمله اهداف طرح امداد ونجات نوروزی می باشد.

طاهری گفت: تعداد 13 دستگاه آمبولانس باتجهیزات کامل امدادی مجهز به سیستم ارتباط رادیویی، هفت دستگاه خودرو نجات، 6 دستگاه خودرو پشتیبان کمک دار، 2 دستگاه خودرو آرگو و د2 دستگاه خودرو کمک دار پشتیبان عملیات مستقر درستاد هماهنگی و پشتیبانی عملیات امداد و نجات جاده ای در مرکز استان آماده کمک رسانی به مسافرین می باشد.

وی افزود: سامانه 147 اطلاع رسانی حوادث و سوانح جمعیت هلال احمر استان زنجان مرکز پاسخگویی امدادی آماده دریافت خبر حوادث و سوانح از سوی مردم و مسافرین می باشد.

طاهری تصریح کرد: این سامانه در سه شیفت و به صورت 24 ساعته فعالیت می کند، به 10 نفر به طور همزمان پاسخگو است و به محض دریافت خبر حوادث و سوانح از طریق تلفن نکات امدادی به افراد حادثه دیده آموزش داده می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مدت اجرای طرح امداد ونجات نوروزی را تا (14فروردین) امسال عنوان کرد و گفت: خودروهای مستقر در پایگاه های امداد و نجات بین شهری در سطح استان در ایام اجرای طرح در طول 24 ساعت در محورهای مربوطه به شعاع 10 کیلومتر سه بار طی ساعات 5 تا 15 و 23 تا 16 و 7تا 24 به گشت زنی مشغول هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز