خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبرداد:

توزیع گوشت قرمز منجمد از امروز در 30 فروشگاه استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۸

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع گوشت قرمز منجمد از امروز(14 اسفند) در 30 فروشگاه استان خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بارگیری برای سهیمه پسته 30 هزار تومانی انجام شده است و به زودی 158 تن سهیمه پسته استان در بازار توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عزت الله جعفری معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه در آستانه سال نو با هیچ مشکلی در تنظیم بازار مواجه نیستیم، گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده ذخیره سازی میوه آخر سال در دستور کار ما قرار گرفت و در این زمینه 1500 تن پرتقال و 500 تن سیب ذخیره سازی شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی در زمینه میوه پایان سال نخواهیم داشت، ادامه داد: در بخش مرغ و گوشت قرمز منجمد نیز ذخیره سازی صورت گرفته است.

وی به فعالیت نمایشگاه های عرضه مستقیم بهاره در استان زنجان اشاره کرد و گفت: کلیه شهروندان می توانند اقلام ضروری خود را از طریق این نمایشگاه ها تهیه کنند.

جعفری با اشاره به اینکه 455 غرفه برای این نمایشگاه ها در استان پیش بینی شده است، یادآور شد: به جهت استقبال تولید کنندگان تعداد این غرفه ها افزایش خواهد یافت.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان زمان آغاز نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره در شهرستان زنجان را (14 تا 25 اسفند) عنوان کرد و گفت: به جهت بعد مسافتی در شهرستان ایجرود به جهت عدم استقبال فروشندگان این نمایشگاه دایر نخواهد شد.

به گفته این مقام مسئول در شهرستان ایجرود 20 واحد صنفی به جهت فروش فوق العاده دایر خواهد شد.

وی به توزیع میوه شب عید در در قالب 40 کانکس در شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: از 1500 تن پرتقال ذخیره سازی شده 750 تن و از 500 تن سیب ذخیره سازی شده 350 تن در سردخانه های استان زنجان نگهداری می شود.

جعفری به توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد در استان اشاره کرد و گفت: به جهت مشکلاتی که در زمینه سردخانه ها وجود دارد تاکنون 400 تن گوشت قرمز منجمد و یک هزار تن مرغ منجمد در سردخانه های استان ذخیره شده است.

وی به توزیع روزانه 15 الی 25 تن مرغ منجمد در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از امروز توزیع گوشت قرمز منجمد در فروشگاه های استان زنجان آغاز شده است.

به گفته این مقام مسئول قیمت مرغ منجمد کشور 44000 ریال می باشد که در استان زنجان به قیمت 47000 ریال به دست مصرف کننده می رسد.

وی به توزیع برنج هندی و تایلندی، عرضه گوشت قرمز و مرغ منجمد در نمایشگاه های بهاره اشاره کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه ها قند و شکر نیز به قیمت کارشناسی شده ارائه می شود.

جعفری همچنین به نظارت بر قیمت گوشت قرمز و مرغ گرم نیز اشاره کرد و افزود: به جهت عدم خروج دام زنده از استان با کاهش قیمت گوشت قرمز گرم مواجه هستیم.

وی به وفور مرغ به جهت کشتار بالا در استان تاکید کرد و اظهار داشت: تا پایان امسال با کاهش چشمگیر قیمت گوشت قرمز مواجه خواهیم شد.

این مقام مسئول به رایزنی های انجام شده با استان اردبیل و ورود 100 لاشه گوسفند از این استان اشاره کرد و افزود: امیدواریم این محموله قبل از عید وارد استان شود.

وی در پایان با بیان اینکه تیم های نظارت بر بازار تشکیل شده است، از همکاری 45 نفر از نیروهای بسیجی با هماهنگی بسیج اصناف در استان بر تنظیم بازار خبر داد.

به گفته جعفری استان زنجان بارگیری برای سهیمه پسته 30 هزار تومانی انجام شده است و به زودی 158 تن سهیمه پسته استان در بازار توزیع می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز