خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

تشویق ساکنین بافت های فرسوده لازمه جذب تسهیلات است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۵

استاندار زنجان با اشاره به جذب 66 میلیارد تومان تسهیلات بافت فرسوده در استان زنجان گفت: تشویق ساکنین بافت های فرسوده لازمه جذب تسهیلات است.

زنجان – ایلنا: استاندار زنجان گفت با اشاره به جذب تسهیلات بافت فرسوده در استان زنجان: مردم و مسئولان باید از این فرصتها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان در جلسه بافت فرسوده استان زنجان تعامل و تلاش مدیران را در اجرای طرح های بافت فرسوده و جذب تسهیلات را یادآور شد و گفت: استفاده از ابزارهای تشویقی لازمه جذب تسهیلات بافت فرسوده است.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه استان زنجان جزء برترین ها در شناسایی و جذب تسهیلات بافت فرسوده است، ادامه داد: احیاء بافت فرسوده و نوسازی این واحدها از برکات دولت نهم و دهم بود.

به گفته استاندار زنجان، دولت در کنار مسکن مهر با جدیت در زمینه نوسازی بافت فرسوده وارد شد و امروز شاهد تحول بزرگی در بافت شهری در سطح کشور هستیم.

رئوفی نژاد با اشاره به اینکه در طی سه سال اخیر 3300 واحد مسکونی در استان زنجان موفق به دریافت 66 میلیارد تومان تسهیلات بافت فرسوده شدند، ادامه داد: این تسهیلات محدودیتی ندارد و به سرعت پرداخت می شود.

وی ارائه تسهیلات را یکی از عوامل تشویقی برای ساکنین بافت های فرسوده عنوان کرد و گفت: شهرداران باید در کنار آن از ابزارهای تشویقی و اطلاع رسانی استفاده کنند.

رئوفی نژاد ارائه پروانه ساخت رایگان را یادآور شد و افزود: این مقوله هم می تواند یکی از عوامل تشویقی برای ساکنین بافت های فرسوده باشد.

استاندار زنجان در پایان ارائه تسهیلات بدون محدویت را فرصت مناسبی برای نوسازی بافت فرسوده استان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: مردم و مسئولان باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز